AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Hei! På noen profiler på møteplassen.no under; kuriosa/viktig for meg har folk huket av for "aktivt sexliv". Er det et utrykk for at de har et ekstremt aktivt sexliv? For de fleste par har vel et aktivt sexliv sånn jevnt over (hvertfall i starten).
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Nja, det er mange som ikke trenger mer enn et nyp annenhver lørdag eller så. Og bare litt mer i starten. Har vært borti en sånn kar....
straamann Skrevet 21. juli 2011 #3 Skrevet 21. juli 2011 (endret) jeg trodde det var en selvfølge at unge friske mennesker i forhold har et aktivt sexliv. Hvis noen føler behov for å hukke av og utheve dette punktet i sin profil, kan det jo hende at de ikke er modne for hele pakka et forhold byr på. AT de bare er ute etter selvbekreftelse og utløp for indre aggresjon gjennom å objektifisere partneren. God sex er et resultat av et godt forhold på andre områder, sex i seg selv er ikke et sterkt nok lim til å være hovedingrediensen et forhold kokes sammen på. Endret 21. juli 2011 av straamann
Gjest Fable Skrevet 21. juli 2011 #4 Skrevet 21. juli 2011 Folk har forskjellige behov. Og de fleste par har vel en tendens til å dette ned til sex en gang i uka etter lang nok tid. Noen har behov for oftere, noen behov for mindre =)
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #5 Skrevet 21. juli 2011 jeg trodde det var en selvfølge at unge friske mennesker i forhold har et aktivt sexliv. Hvis noen føler behov for å hukke av og utheve dette punktet i sin profil, kan det jo hende at de ikke er modne for hele pakka et forhold byr på. AT de bare er ute etter selvbekreftelse og utløp for indre aggresjon gjennom å objektifisere partneren. God sex er et resultat av et godt forhold på andre områder, sex i seg selv er ikke et sterkt nok lim til å være hovedingrediensen et forhold kokes sammen på. Enig.
Gjest KateW Skrevet 21. juli 2011 #6 Skrevet 21. juli 2011 Hm... Jeg har slitt med to ting når det gjelder nettdating og sexprat. Sier man at man liker sex, så tror ikke menn på en, og vil ha detaljer og hvor ofte har du analsex. Som om du må bevise hvor fantastisk frigjort og seksuell du er. Eller så har man menn som sier de elsker sex, men som blir støtt og redde og skremt av kvinner som faktisk liker å ha sex. Så kanskje de som skriver "aktivt sexliv" er de som har opplevd noe lignende?!?! Og ønsker å presisere, luke ut, osv???
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #7 Skrevet 25. juli 2011 Jeg ble sammen med en etter å ha truffet på nettdatingside. Han hadde krysset av for aktivt sexliv. I realiteten så utgjorde dette 1 gang i uka hehe. Jeg hadde jo trodd at det skulle bli mer faktisk. I ettertid har jeg lurt på om det bare ble krysset av for at han hadde behov for å vise utad til damer at han er MANN og at han kanskje tenkte at det var forventet av han som MANN at et aktivt sexliv var viktig for ham. Jeg spurte ham aldri.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #8 Skrevet 25. juli 2011 Jeg kunne fint ha hatt sex 7 dager i uka 1-3 ganger om dagen. Kort, langt, intenst, spontant bla bla bla. Kjæresten min trenger i grunn ikke sex, litt nå og da når følelsene er på topp, når hun er ekstremt takknemlig eller utrolig glad for hvor god jeg er \ at jeg er der bla bla bla. Men hun trenger egentlig ikke sex, lever veldig fint uten det. Det sagt så har vi i grunn nok sex, sånn 4-7 ganger i uka. Men skjelden mer enn en gang om dagen. Men vanligvis er det slik at hun merker at jeg har lyst på sex eller enda vanligere, jeg som tar initiativet til at vi skal ha sex. De gangene det er hun som har oppfordret til sex og vert den kåte parten kan telles på en hånd. Hun tenker rett å slett bare ikke på det For nå syntes jeg på veldig mange måter at jeg har en fantastisk kjæreste, men det er litt kjedelig å være den som tar initiativ 99 av 100 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå