beautystuff Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Hei ! :-) Jeg skal snart til tyrkia, og lurer på noen ting: Kan jeg ha maskara på 10,4 ml i håndbagasjen? Og mineral pudder ( sånn pulver, ikke fast ) på 8g ? Og øyenbrynsgele på 10,5 ml? og leppestift på 4,7 g ? Og kan jeg ta fuktighetskrem over i en bitteliten boks ? Må noe av dette være i en lukket pose ? Slik, beklager for mange spørsmål, men jeg lurer så fælt
Nyxe Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Mascara, gel og leppestift må i de små posen du får på fly plassen. Er usikker på pulveret men det står klart og tydelig på plakatene på alle flyplasser så det ser du når du kommer frem Endret 20. juli 2011 av Nyxe
Gjest Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Ja, det kan du. Ingenting av dette har jeg blitt stoppet med på noen fly til hverken USA, Europa, Asia eller Afrika. Men dette betyr ikke at du PLUTSELIG skulle bli stoppet uansett. Er det så stress å legge det i en gjennomsiktig reisepose uansett? Du kan ha med deg 10 gjenstander på inntil 100ml i en pose. Mineralpudder er IKKE flytende, forresten.
sofie777 Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Jeg hadde akkurat med meg sminke på flytur til Polen og da var de posene med åpning og lukking faktisk sminkeposen min for de dagene (var en helg) Jeg hadde med det over pluss deo i en pose som jeg hadde lett tilgjengelig og la oppå håndbagasjen gjennom skanneren. Og så hadde jeg en tilsvarende pose med ikke-flytende ting som sminkekoster, kam og sminkefjerner-wipes som jeg ikke viste frem. Det gikk helt fint. Gikk gjennom mange sjekkpunkter på den måten. Om du bor i en større by med Clas Ohlsson, har de et sett med ganske mange beholdere i riktig størrelse som du kan velge og vrake fra. Den koster rett i underkant av 70 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå