AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Har handlet fra denne nettsiden Min lenke og til slutt sto det paypal som betalingsmåte...Og fikk mail som takk for handelen...Men jeg har jo ikke paypal...vet ikke hva det er engang!!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Da får du det vel forhåpentligvis ikke... Det meste av det de selger er jo forbudt å innføre. Og potensielt helseskadelig. Skulle det komme i posten håper jeg du har kjemikunnskapene til å kontrollere varene. Likefullt: paypal.com
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 det var lovelig medisin jeg bestilte! Men skal jeg kanselere orderen?siden jeg ikke har paypal?!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 ^^Er det tryggt? Skal jeg kanselere og bestille på nytt etter jeg registrerer meg?!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 Det velger du selv. Er vell en frist for å fullføre betalingen, aner ikke hvor lang tid det tar å få PayPal. Og ro deg ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå