AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg satt ved kjøkkenbordet og skulle fikse neglene i stad, så skulle jeg fjerne den gamle neglelakken fikk jeg for mye på boullspadden, så det kom noen dråper ned på papiret jeg hadde under. Da skulle jeg jo selvfølgelig forte meg å løfte opp papiret så det ikke gikk gjennom så bordet ble ødelagt.. Da klarte jeg jo selvfølgelig å velte hele neglelakkfjerner flaska, fikk panikk og begynte å tørke vekk neglelakkfjerneren. Det resulterte i at det nå er en stor flekk uten lakk på på bordet... Jeg er alene hjemme og passer huset mens mamma er på ferie, så hun vet ikke noe om det enda, og jeg gleder meg ikke akkurat til å fortelle det til henne.. Hun kommer til å bli kjempesint Noen som vet hva jeg kan gjøre??
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Jeg ville ringt mamma og sagt i fra at du hadde et uhell.
Gjest miss89 Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 ja, eller ta kontakt med din lokale fargehandel å høre om de har noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå