Holly Hobbie Skrevet 20. november 2003 #21 Del Skrevet 20. november 2003 Dette er kanskje en avsporing, men har du vurdert empire-fasong på kjolen? Dette leste jeg på theknot.com: Empire: A super-flattering bodice that ends just below the bust, this style looks great on pregnant brides and petite women alike. Very Gwyneth Paltrow in Emma and Shakespeare in Love. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibrud 2004 Skrevet 20. november 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 20. november 2003 Dette er kanskje en avsporing, men har du vurdert empire-fasong på kjolen? Dette leste jeg på theknot.com: Empire: A super-flattering bodice that ends just below the bust, this style looks great on pregnant brides and petite women alike. Very Gwyneth Paltrow in Emma and Shakespeare in Love. Jo har sett på empire kjoler, men liker dem ikke egentlig. Nå har det seg sånn at jeg har prøvd ett par kjoler som har samme fasong som nr 2, og kledde dem veldig godt... Kluet med nr 2 er at den har et lite fargeinslag.Er jo tobarnsmor og vært samboer med mannen i 7 år... Er litt radisjonell eng. dette med helhvit kjole... Nr 1 er fantastisk,men stroppeløs..... Kanskje litt vel mye detaljer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. november 2003 #23 Del Skrevet 20. november 2003 Likte absolutt best nr. 2 eg. Litt spesiell, elegant i fasongen og ganske søt. No likar ikkje eg så godt stroppelause kjolar då - dessutan synst eg 'alle' har det for tida... Men altså - var det til meg, ville eg gått for nr. 2! (Men me har vel ikkje heilt lik smak, kanskje, sidan eg valde ein empire-kjole...?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 20. november 2003 #24 Del Skrevet 20. november 2003 Nr to var kjempe fin! Alle var fine, men jeg likte den best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 20. november 2003 #25 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg er enig med Arwen, jeg likte også den første best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 21. november 2003 #26 Del Skrevet 21. november 2003 Nr 1 tok nesten pusten fra meg. Noe av det fineste jeg har sett hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 21. november 2003 #27 Del Skrevet 21. november 2003 Siden du skal få sydd kjolen er ikke fargeinnslaget noe problem, det kan du jo ta bort! Det er jo bare å velge ensfarget stoff, så er den saken løst. Rent fasongmessig likte jeg nok nr 2 best, den høres finest ut for din figur. Dessuten høres det ut som om det er den fasongen du er mest komfortabel med og føler deg flottest med,- og det er det aller aller viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 23. november 2003 #28 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg likte faktisk nr 3 best jeg... Nr 2 var fin også, men de ermene ville aldri ha kledd meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå