Gå til innhold

HJelp til kjolevalg????

julibrud 2004

Anbefalte innlegg

AHr funnet noen kjoler, men klarer ikke å bestemme meg...

Kan dere hjelpe..

http://rebeccarode.com/mori_lee_2304.html

http://www.ladyroibridals.com/s8448/front.html

http://www.ladyroibridals.com/s8421/front.html

Disse er klare favoritter....Klarer ikke å bestemme meg... ER i grunnen liten og brei. Har pæreformet kropp. Brd hofte,smal midje.. . HAr prøvd noen typer og passer best i prinsesse-/a-linje-kjoler. Er også lys blondt, men blåe øyne.

Kan dere ev. tipse meg om hvilken av disse som jeg kunne sett best ut i... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nei, har ikke prøvd disse kjolene. SKal få sydd til meg. Synes det er vanskelig å finne kjole som passer meg uten en masse tilpasninger. Er bitteliten i høyden1,50cm.. +overvektig :-? ...

svigerfar og kona skal tiol Tailand til vinteren, og skal sende bilder, mål.. og det de trenger for å sy kjole til meg. Kjærringa er tailandsk, så hun kjenner til de som er gode å sy...

Har prøvd lignende kjoler og de satt veldig pent på meg..

Personlig vagler jeg mest mellom 1og2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popelka ulogget

Kanskje nummer to er mest flatterende? Men hvis du har relativt tynne armer og smale skuldre er sikkert nummer en fn også. Synes alle tre var nydelige. Har problemer med å bestemme meg selv, så jeg skjønner ditt dilemma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes alle var fine kjoler. Men det som er problemet som oftes at kjoler som ser fine ut på bildet, behøver ikke å se like fun ut på personen.

Eller en kan finne en utrolig nydelig kjole, men når man tar den på så er den ikke helt som den var.

Prøv dem på deg du, så får du et bedre perspektiv på hvordan de er. Plutselig så faller alt på plass, og du finner favoritten... :wink:

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også at den første var finest! MEN alt kommer an på hva som passer på deg!!! Ta deg en tur i brudesalonger og prøv litt ulike fasonger før du bestemmer deg for hva som skal sys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte nummer 1 og 2 best. Den første så veldig elegant ut, men broderiene på nummer 2 var helt nydelige. :-) (Så slår du jo "something blue" med i samme slengen! :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns også at den første var finest! MEN alt kommer an på hva som passer på deg!!! Ta deg en tur i brudesalonger og prøv litt ulike fasonger før du bestemmer deg for hva som skal sys

Enig med Loolaa! Jeg er også lav som du (1.55) og hadde forestilt meg en kjole (stroppeløs med stort skjørt). Når jeg begynte å prøve fant jeg ut at fasongen ikke passet meg i det hele tatt :-? Så om mulig enda lavere ut :x

Lykke til med kjolesying :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte nummer to best, så nummer en og tre.

Men det er bare min mening da. Kan forstå at det er vanskelig å velge. alle var jo fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...