Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Leste en artikkel på vg nett der det sto om diverse spionprogram som legger seg på maskina. Disse fanger visstnok opp hvor du har vært, og sender opplysningene til anonsører, som tilpasser sin reklame slik at den "passer deg".

Er det noen som har kjennskap til Gator? Er dette et program som sniffer passord, og hvor du har vært for deretter å gi det til noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg TROR Gator er et program som du bruker nettopp for å slippe å huske passord. Gjett om jeg skulle hatt det da...... som ikke kommer inn på outlooken min... *sukk* Jeg har drevet å lastet ned på hacker program for å prøve å knekke min egen kode icon_lol.gif Men uten suksess...

Men for å komme tilbake til spm ditt icon_smile.gif Gator er ikke MENT til det formål som du skriver, og hvis det gir passord og slikt videre, så er det nok andre mekanismer som er inni bildet. Sånn opprinnelig så skal det ikke være noe problem med Gator. Jeg hadde Gator før.... Men nå er jeg ingen data ekspert, så om det finnes lumske sider ved Gator vet jeg ikke icon_smile.gif12

Skrevet

Hvis du er redd for at du har noen spion program på Pc'n din kan du laste ned et gratisprogram som heter Adware på http://www.lsfileserv.com

Dette sjekker Pc'n din og gir deg beskjed om hvor mange spionprogram du har, jeg fikk hele 195 treff!

vinke.gif Puma vinke.gif

Du skal ikke sparke dem som ligger nede, bare gå stille forbi...

[ Dette Innlegg er endret av: Puma den 2002-05-14 08:44 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Puma den 2002-05-14 08:45 ]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...