Gå til innhold

Hva skal til for at du svarer på meldinger på f.eks sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært registrert på sukker en måneds tid nå, fått kontakt med noen, men enda ikke det helt store..

Problemet mitt er at jeg er så sykt dårlig på å skrive den første meldinga.

Hva skriver du, og hva skal til for at du svarer på andre?

Jeg er så redd for at det skal virke som sånn "serieprodusert" melding... :P

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For min del har det nesten ikke noe å si hva som står i meldingen, jeg svarer uansett om jeg liker bilder og profil.....

Jente 25

AnonymBruker
Skrevet

jeg liker meldinger som er originale.... meldinger hvor det kun står hei, synes jeg er lite interessant, og kjedelig, og skriver som regel ikke svar tilbake, med mindre personen virker veldig spennende.

Skrevet

Jeg får som regel et svar, og jeg tror det er fordi jeg skriver litt morsomme, observante og høflige meldinger, og fordi jeg kun sender meldinger til de jeg tror jeg vil like og vice versa. Om jeg skulle ha sendt meldinger helt ukritisk så hadde jeg garantert fått få svar.

Det som gjelder er to ting, å fange interessen deres, og å vise litt av hvem du er så interessen holder seg. Referér til noe de har skrevet om eller har bilde av, noe du tror de vil like, noe dere har felles. Det er sikkert et triks å legge inn et uskyldig spørsmål som oppfordrer henne til å svare, men jeg tenker ikke sånn. Har jeg noen spørsmål så spør jeg jo selvfølgelig, men om jeg bare vil gi henne en kommentar så ser jeg ingen grunn til å dikte opp et spørsmål fordi nettdatingstips.com sier det. Jeg skriver aldri lange åpningsmeldinger, tenk deg at du er på byen og ser en jente du vil snakke med. Da vil du ikke fortelle hele livshistorien din før hun får åpnet munnen.

Hva de synes om utseendet mitt vet jeg ikke, men jeg vil tro det er sånn midt på treet, så utseende tror jeg ikke er noen avgjørende faktor for om du får svar eller ikke.

Skrevet

Hvis bare skriver "Hei" i en melding, eller "Hei! Lyst til å bli kjent?" og that's it, skal jeg like personen og profilen veldig godt for at jeg skal gidde å svare.

Jeg har mer sansen for de som har bitt seg merke i noe jeg har skrevet i profilen min eller forteller noe gøy om seg selv - eller bare noe som ikke er helt standard. Hvis jeg ikke synes noe om personen og profilen, skal det nok en del til for at jeg svarer i det hele tatt.

Har også en aversjon mot mange skrivefeil - et par er greit, men det finnes grenser. :)

Skrevet

Det bør være noe som vekker interessen, og gjerne ut fra det man har oppgitt at man selv søker..

Meldinger som "Hei søta", og eller veldig korte meldinger som "Hva gjør du i kveld", "har du en fin helg", går igjen veldig ofte og er kjedelige å besvare.

• Liker 1
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Helt ærlig:

Dersom de overhodet ikke er tiltrekkende på noen som helst måte, så svarer jeg omtrent ikke uansett hva de skriver.

Jeg svarer dem som har en interessant profil (driver med mye, f.eks idrett, har god jobb ol). Ellers hjelper det mye om de skriver litt mer enn "hei, hvordan går det?".

" Heisann! Jeg kunne ikke la være å legge merke til deg :) Hva bedriver du med denne sommeren da? - Markus" (Noe ala. dette er noe jeg kunne svart på)

Ellers slike: " Vet du hvor mye en isbjørn veier?" er det dummeste jeg får. Rister bare på hodet!

(Forresten, dersom en jente ikke svarer så betyr det ikke alltid at du ikke er interessert, men at du f.eks har funnet en annen du prater med eller rett og slett av avstanden er for stor.)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en dialog med en fantastisk mann når det gjaldt kommunikasjon. Han viste tydelig at han hadde lest profilen og sett bildene. Fikk hele tiden et spørsmål eller en kommentar som viste det. Det gjorde at jeg følte at han hadde sett MEG og ikke bare en standardhenvendelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...