Tjorven Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 Jeg har ganske kraftige legger, og det å finne høye støvletter er for meg nesten helt umulig. Men jeg kunne godt tenkt meg et par litt penere støvletter som også var høye, til å ha ved siden av korte skjørt. Men alle støvletter er jo så tynne i den delen som skal gå oppover beinet at de kun passer til vanlige normale eller tynne jenter… Er det noen som vet om det finnes spesielle skobutikker som har høye støvletter tilpasset litt større jenter?
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Det er en tråd litt lenger ned her med mange tips! En venninne av meg har litt kraftige legger og hun sa at Pertti Palmroth-støvler passet på henne. De har en egen avdeling på Steen & Strøm i Oslo, men finnes også innimellom i andre skobutikker. Hilsen Lille meg
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #3 Skrevet 20. november 2003 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=57177 er linken til den andre tråden. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå