Riskrem Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg elsker å bruke cardigans, og siden jeg bruker det så ofte blir de jo vasket ofte også. Jeg har pleid å kjøpe dem på Benetton, Zara, Mango osv, men jeg merker at kvaliteten er dårlig, og de blir veldig stygge og slitte etter noe tid. Så er det noen som har forslag til hvor jeg kan finne cardigans i god kvalitet? Gjerne til under ca 800 kr. Men det må være i kvalitetsstoff som ser fint ut og som holder seg fint lenge. Helst et sted i Oslo sentrum. Tips mottas med stor takk!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Hvis du skal ha i ull og det skal holde gjennom bruk og vask, tror jeg du må belage deg på å gå litt høyere i pris enn det du hadde tenkt deg. Jeg har vært veldig fornøyd med Filippa K-cardiganer, men min siste tror jeg kostet en tusenlapp. For billigere i ull holder jeg meg faktisk til Benetton, de koster såpass lite at jeg kan kjøpe en ny når den blir for stygg, og så bruker jeg heller nuppefjerneren på den fra tid til annen. Jeg forsøker også å lufte dem i stedet for å vaske dem, så langt det holder. For bomull er jeg ganske blank, dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå