Gå til innhold

ER bilførere dumme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De vet jo at de utsetter seg selv og andre for en stor helserisiko ved å kjøre bil, likevel fortsetter de med kjøringen.

Derfor lurer jeg på, om bilførere i likhet med røykere og overvektige, er dumme?

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Aha! Jeg som altså ikke har lappen en mao. utrolig smart, altså. :wink::ler:

Skrevet
Aha! Jeg som altså ikke har lappen en mao. utrolig smart' date= altså. :wink::ler:

Jeg vil påstå at fotgjengere og busspassasjerer også er jævlig dumme... :ler:

Skrevet

Taxisjåfører og trailersjåfører er VERTIFALL dumme........ (slemme er de også......) :evil: Dumme slemminger!!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Hvor lang tid tar det før denne tråden blir flyttet, tro?

Skrevet

Hva med han som ble dømt for promilletrilling da? Ingen kan være dummere enn han?

Sitter i passasjersetet i bilen i fylla og spiser mat, plutselig begynner bilen og trille, en purk ser deg og dermed får du 10 000 i bot og 21 dager betinget... bilen trillet fire meter....

Hvem er dummest da?

Skrevet

hadde blitt jævlig slitsomt å gå hver gang man skulle besøkt noen som bor langt unna da..

eller for ikke å snakke om at man måtte stå opp klokka tre om natta for å rekke jobben...

Skrevet
Taxisjåfører og trailersjåfører er VERTIFALL dumme........ (slemme er de også......) :evil: Dumme slemminger!!!

:evil: Mannen min kjører Taxi da.....

-Og han er ikke dum!

Ikke er han slem heller!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Skrevet

:evil: Mannen min kjører Taxi da.....

-Og han er ikke dum!

Ikke er han slem heller!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ok! Ingen regel uten unntak..... :lol:

Skrevet

Men om man går kan man jo få en meteor i hodet, eller kjempehagl...

Man kan vel si at det er nokså farlig å leve, ja dødelig faktisk, enten man kjører bil eller ei! :ler:

Hvorfor gå over på grønt når man kan bli kjørt over på rødt? :wink:

Skrevet

Kanskje vi bare kan konkludere med at alle som lever er dumme? Vi vet jo at det har dødelig utgang - likevel går vi rundt og lever videre med åpne øyne :blunke:

Gjest sexysadie
Skrevet
Kanskje vi bare kan konkludere med at alle som lever er dumme? Vi vet jo at det har dødelig utgang - likevel går vi rundt og lever videre med åpne øyne  :blunke:

Og folk får barn til og med.

Hvor dumme er man egentlig da......?

Skrevet
De vet jo at de utsetter seg selv og andre for en stor helserisiko ved å kjøre bil, likevel fortsetter de med kjøringen.

Derfor lurer jeg på, om bilførere i likhet med røykere og overvektige, er dumme?

Dette blir jeg provosert av! hvorfor er røykere og OVERVEKTIGE?????? domme?? :evil:

Skrevet

Dette blir jeg provosert av! hvorfor er røykere og OVERVEKTIGE?????? domme?? :evil:

....det vil føre for langt å forklare deg ironien her, Snoopygirl...men tråden min var rett og slett harselering med alle tidligere tråder med spørsmål om hvorvidt røykere, overvektige, og generelt KG'ere, er dumme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...