Gå til innhold

Interessert eller ikke. Dette er vanskelig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har snakket med en på nettet som jeg er veldig int. Kanskje snakket sammen i to uker nå. Han virker også interessert, men de siste dagene har jeg begynt å lure litt. Han sender meldinger ofte og svarer raskt når jeg sender til han. Vi hadde også avtalt å møtes en plass, men så lurte han på om jeg ikke heller ville en annen plass (som var enklere for oss begge å komme seg til) Da sa han at vi måtte dra ut og spise osv.

Men, de siste dagene så har jeg blitt litt usikker på om han egentlig er interessert.Han har ikke sendt meldinger og det har vært jeg som har måtte ta kontakt. Ja, han svarer på mld men sender aldri noen selv. Jeg ringte han her om dagen, etter endel meldinger der det virka som han egentlig ikke gadd å svare, men bare følte han måtte. Men så ringte jeg han og da virka han kjempe blid og fornøyd. Ville ikke at jeg skulle legge på heller. Så ringte han tilbake seinere.

Er dette et tegn på at han er uinteressert? Høres kanskje litt paranoid ut men så er det vell sånn at jenter sitter å studerer hvert og et ord. Men skjønner ikke hvorfor han virket så glad og sånn når jeg ringte han da? Det er vanskelig å forstå seg på sånt! =P

Hva tror dere? =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke peiling ;S Han spiller vel kostbar :gjeiper:

Endret av camze
Skrevet

Kanskje han var litt opptatt da dere sendte sms?

Skrevet

Du finner vel fort ut om han er interessert når du møter han:) Da vil man jo merke kjemi og sånt;)

Skrevet

Du finner vel fort ut om han er interessert når du møter han:) Da vil man jo merke kjemi og sånt;)

Ja, men skal jo ikke møte han nå med engang.. Og er det noe vits i å møte om han ikke er int?

- TS

Skrevet

Ja, men skal jo ikke møte han nå med engang.. Og er det noe vits i å møte om han ikke er int?

- TS

Vanskelig å si. Det er kanskje bare det at han har mistet litt interessen for å sende meldinger, men ikke interessen for deg. Jeg synes absolutt du burde møte ham om du har lyst.

Skrevet

Men ditchet han deg da dere skulle treffes? jeg må ærlig si at jeg kjente meg litt igjen der.. for jeg er livredd for å treffe folk fra nettet.. uansett hvor god kjemi vi har.. så jeg forsøker alltid å utsette det.. dessverre.. men jeg blir fryktelig nervøs og redd for avvisning, samtidig som jeg i virkeligheten elelr egentlig ikek er sjenert.. men når det kommer til sånne datingsfolk fra nettsider så blir jeg altså så flau og sjenert.. jeg kjenner meg rett og slett ikke igjen:p og da er jeg veldig på og trekker meg unna når det er på tide å treffes.. MEN til helgen skal jeg treffe en fra sukker da:)) hihi

Lykke til da jenta:)) Jeg forslår at du bare møter han så fort som mulig.. ingen vits i å utsette det så lenge :)

Skrevet

Men ditchet han deg da dere skulle treffes? jeg må ærlig si at jeg kjente meg litt igjen der.. for jeg er livredd for å treffe folk fra nettet.. uansett hvor god kjemi vi har.. så jeg forsøker alltid å utsette det.. dessverre.. men jeg blir fryktelig nervøs og redd for avvisning, samtidig som jeg i virkeligheten elelr egentlig ikek er sjenert.. men når det kommer til sånne datingsfolk fra nettsider så blir jeg altså så flau og sjenert.. jeg kjenner meg rett og slett ikke igjen:p og da er jeg veldig på og trekker meg unna når det er på tide å treffes.. MEN til helgen skal jeg treffe en fra sukker da:)) hihi

Lykke til da jenta:)) Jeg forslår at du bare møter han så fort som mulig.. ingen vits i å utsette det så lenge :)

Nei, har ikke ditchet. Han sier iallefall at han fortsatt vil, så skjønner ikke helt greia jeg. =P Ja, men problemet er at det ikke passer før om to uker.. bor et stykke unna, så er div ting som må passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...