AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Heisann hoppsann På lørdag skal jeg i bryllup, hvor festen er ute. Det står på invitasjonen at vi bør ta med varmere klær til kvelden. Men hva i huleste forventes det at vi har på? Jeg vet at det kommende ektepar stresser noe forferdelig om dagen siden bryllupet skal være hjemme hos de, så jeg vil bry de med noe som dette, isåfall får jeg heller høre andre som skal i samme bryllup. Jeg må vel se an værmeldingen litt også på fredag, men når sola går ned om kvelden blir det jo kaldt uansett. Jeg skjønner at jeg ikke kan ta med vanlig olabukse og hettegenser, men hvor går grensa? Kan jeg ha med bukse og en fin genser? Eller en kjole som man kan bruke tights/tjukk strømpebukse under? Jeg fryser veldig lett, så jeg går fortsatt med tjukk bergans dunjakke om kveldene ;P Derfor ønsker jeg å presse det "varme" så langt det går, men uten at jeg skiller meg ut som upynta! Hva ville dere hatt med dere av "varme klær"?
Gjest Silvermist Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Termodress og fleecepledd Nei, ikke godt å si. Kjole og ulltights kanskje? Og en pen jakke eller cardigan?
FruN Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Jeg ville hatt tykkere strømpebukse, en pen cardigan og en pen kåpe/jakke til senere.
Gjest Consensio Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Tykkere strømpebukse, en kåpe av noe slag eller hva heter det...slike "jakker" man gjerne har på seg innendørs eller om kvelden ute. Kanskje et pent sjal eller lignende for hals/skuldre.
Gjest Tirkes Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Ville unngått åpen tå og helt stroppeløs kjole, funnet en kjole med litt erm, tykkere strømper som nevnt over. Jeg ville forsøkt å ha med et sjal til å ha over skuldrene når kveldskjøligheten trekker på, men også en kåpe eller cape til sene kvelden. Så ville jeg puttet et par leggings i veska i tilfelle jeg ble hustrig, bare for å snike på meg langt over midnatt når kanskje svært få legger merke til det. 2
Millia Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Ei varm jakke, og eit fleecepledd som du kan legge over fanget.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 Jeg tror at når kvelden kommer og det blir aktuelt å ta på seg noe mer varmt så sitter "snippen" litt løsere og ikke så veldig mange tenker over hva du har på deg. Jeg hadde lett tatt med meg et par finbukser og en fin bluse/topp. I mitt bryllup var det flere som bytta klær i løpet av kvelden, jeg merket ikke dette engang:)
Gjest Tigress Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 Lukka sko du kan snike ullstrømper nedi, trenchcoat som du kan ha ullcardi under utan at det synest, ullsjal som du kan ha over skuldrane tidleg på kvelden og i halsen til kåpa/trenchen. Har du kjole med erme kan du ha ulltrøye utan ermer på under!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå