frkfreckle Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Jeg trenger attest fra min tidligere jobb - kan jeg da bare sende en e-mail og spør etter attest? Eller bør jeg helst ringe/gå innom? Har et veldig avslappet forhold til gamle sjefen min og kollegaer da, men vil jo ikke bli sett på som "uprofesjonell" heller.. Sjefen min er den typen som aldri sitter i ro og er alltid veldig opptatt med noe - tenkte derfor en e-mail ville vært greit for den kan han jo svare på når han har tid. Hva syns dere?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Jeg trenger attest fra min tidligere jobb - kan jeg da bare sende en e-mail og spør etter attest? Eller bør jeg helst ringe/gå innom? Har et veldig avslappet forhold til gamle sjefen min og kollegaer da, men vil jo ikke bli sett på som "uprofesjonell" heller.. Sjefen min er den typen som aldri sitter i ro og er alltid veldig opptatt med noe - tenkte derfor en e-mail ville vært greit for den kan han jo svare på når han har tid. Hva syns dere? Om han er en som aldri sitter i ro bør du ringe han. Jeg prøvde å sende en mail for å få en attest, det glemte min sjef. Når jeg ringte så ordnet han det, e-mails blir fort litt nedprioritert hos folk er mitt inntrykk med mindre det er viktig for begge parter. Så mitt råd er å ringe, men du kan jo sikkert prøve med en mail først da kanskje det funker
Sissan9 Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Epost først, ringe et par dager etter om du ikke har hørt noe. 1
Miah Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Jeg sendte epost, hadde blitt ganske vanskelig å få tak i ellers, tror jeg. Følte ikke akkurat å ringe på skolen for å si det sånn, og epost var det enkleste. Fikk den elektronisk noen dager senere. Hadde sannsynligvis ringt om jeg ikke hørte noe fra dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå