Gelica Skrevet 20. juli 2011 #1 Skrevet 20. juli 2011 Hei, Vi har kjøpt en sofa på Finn.no Den er veldig mørk grønn og fargen er ikke så pen alene. Jeg lurer derfor på hvilke farger som vil være fint på pynteputer og tepper for å få det litt stilig Jeg er ikke flik til å finne ut hvilke farger som er fine sammen, så trenger noen råd her :-) NB: Stuebordet er mørkebrunt med glassplate på. Noe spesiellt som kan gjøre ett slikt bord ekstra fint?
Gjest Nanne70 Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Noen lysere grønne nyanser og naturhvitt kunne kanskje bli pent, og så får du brutt opp de mørke fargene litt også
Gjest *smak* Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Hva med å være litt sprek og velge oransje? På bordet kan du ha oransje løper og høye lysestaker i forskjellige høyder?
B.A. Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Enig med nanne om at naturhvitt vil passe bra. Ellers syns jeg at mørk lilla passer, men da blir det kanskje veldig mørkt. Til bordet hadde jeg gått for noen glasslysestaker med kubbelys som matcher putene.
Gelica Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2011 Oi, så mange gode tilbakemeldinger :-) Tusen takk !!! Jeg tar veldig gjerne i mot fler.
SmallTalk Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Hvilken farge er det på resten av interiøret? Er interiøret generelt lyst kan du velge litt sprekere farger på putene (som lilla og oransje), men er interiøret generelt litt mørkt så ville jeg valgt naturhvite puter.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 Du kan også dra det så langt at du velger puter med sebra-møster, leopardmøster etc. Veldig rart hvordan ting passer sammen da det ikke burde passet sammen i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå