Gå til innhold

Spådd pøsregn og vi skal til dyreparken :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig !!!! Argh

Endelig skal vi ta turen til Kristiansand å få med oss både dyreparken og Kaptein Sabeltann sammen med jenta vår på nesten 5 år.

Det skal være fint vær både før vi skal dit og etter vi har vært der :-(

(Vi skal på Kaptein Sabeltannshow fredag kveld og i dyreparken lørdag)

Altså jeg vet att været ikke er noe man kan få gjort noe med, men så surt det er altså.

Jeg får håpe været endrer litt kurs og att vi kan få litt opphold i hvert fall :-)

Noen her som har sett show og gått i dyreparken i regnvær?

Hva annet kan man gjøre i Kristiansand når været er dårlig?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Hvorfor ikke bare nyte ferien istedenfor å klage?? Du sier selv du ikke får gjort noe med været. Ha på dere godt med regntøy og KOS dere! Gode ferieopplevelser er som man selv gjør dem til.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke bare nyte ferien istedenfor å klage?? Du sier selv du ikke får gjort noe med været. Ha på dere godt med regntøy og KOS dere! Gode ferieopplevelser er som man selv gjør dem til.

Joda, er sant som du sier det er hva vi gjør det til selv......

Takk for tilbakemeldingen, det hjalp faktisk veldig :-)

God sommer :-)

Gjest Marmot
Skrevet

Jeg liker godt dyreparken i regnvær, bare kle på dere gode klær. Mindre folk, mindre mas!

Skrevet

Det går fint å være i dyreparken i regnvær, bare man er godt kledd. Skulle dere få mye regn, og gå lei, går det an å trekke ut til sjøen, i Høvåg. Det hender solen skinner her, selv om det regner i Sørlandsparken :)

Skrevet

Det går fint å være i dyreparken i regnvær, bare man er godt kledd. Skulle dere få mye regn, og gå lei, går det an å trekke ut til sjøen, i Høvåg. Det hender solen skinner her, selv om det regner i Sørlandsparken :)

dyreparken i regnvær er fint, mindre folk. ta på dere regntøy, og spis mat innendørs, ikke noe problem.

Det finnes lekeland i kr.sand, kult for unga et par timer en regnværsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...