Gå til innhold

neglelakk som holder mer enn et par dager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av neglelakk som flasser allerede dagen etter. Jeg har vurdert å prøve shellac, men det er jo dyrt å gå på sallong å få ordnet det annenhver uke også.

Men så dukket en tanke opp i hodet mitt...

Altså, er det mulig å bruke vanlig neglelakk også uv maskin etterpå og på den måten få lakken til å holde lengre? eller var dettte bare en helteit tanke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes UV-overlakker som man kan bruke, men hvor mye dette forlenger manikyren har jeg ikke testet, det burde jeg, siden jeg har UV-lampe og UV-overlakk til vanlig lakk. :)

Skrevet

Jeg vil si at man kommer langt med en god base coat og en god top coat!

Skrevet

Jeg har faktisk blitt positivt overrasket over neglelakken fra Depend. Tror dette er den billigste og beste neglelakken jeg noen gang har prøvd ... På meg sitter den godt i 5-6 dager, uten topcoat. Selges på Cubus, Vita og lignende.

Skrevet

Gelish - sitter i 3-4uker uten å flasse eller ripe.

(uv-lakk er bare en blank lakk med uv-filter som forhindrer at neglene blir gule)

Eller du kan evt legge et tynt lag med akryl-forsterking over dine negler, da vil lakken sitte mye bedre og lenger

Gjest Kathpus
Skrevet

Jeg har faktisk blitt positivt overrasket over neglelakken fra Depend. Tror dette er den billigste og beste neglelakken jeg noen gang har prøvd ... På meg sitter den godt i 5-6 dager, uten topcoat. Selges på Cubus, Vita og lignende.

Skulle til å anbefale neglelakken fra Depend. Den sitter såpass til en rimelig pris. :)

Skrevet

Sørger du for at neglene er helt fri for alt av oljer etc før du påfører neglelakken? Dersom de ikke er det så vil lakken flasse veldig raskt.

Jeg er fornøyd med neglelakkene fra OPI.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å anbefale neglelakken fra Depend. Den sitter såpass til en rimelig pris. :)

Tja, jeg har flere fra depend, men om jeg tar den på på kvelden så har den begynt å flasse neste morgen..

Men kan dere anbefale en god under og overlakk da? som selges på cubus, vita eller hm?? Har ikke tid til å bestille noe..

Skrevet

Jeg synes OPI er den desidert beste lakken. Tonee Lise sin lakk er også god, og når jeg da bruker Ezflow sin UV overlakk, sitter lakken i 7-10 dager.

min skjønnhetsblogg

Gjest Daenerys
Skrevet

Bruker underlakk fra Opi som jeg ser virkelig gjør susen for meg, og så bruker jeg oftest Opi/Essie neglelakker. Mine negler holder 5-7 dager før de begynner å flasse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...