AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har snakket med en gutt over nettet i litt over en uke, og er så utrolig forvirret over hvordan dette egentlig fungerer. Vi har ikke møttes eller utvekslet tlf. nr. så vi snakker bare på dette nettstedet. Det var han som kontaktet meg, og hver gang han skriver er han veldig positiv, flørtete osv. Han bor i Oslo, bare 40 minutter unna meg, så vi kan i teorien treffes når som helst, men det har aldri blitt snakket om dette. Når jeg skriver en melding til han så tar det lang tid før jeg får svar, til tross for at han står som online, er kontaktbar i chatten og jeg kan SE at han har vært inne og lest meldingen min. Når han først svarer er det interessant, lett flørtende og jeg tror vi har mye til felles...Men likevel tar det flere timer før han svarer. Og ved tre anledninger nå den siste uken har han latt være å skrive til meg hele dagen før han på slutten av dagen skriver en lang melding der han virker interessert, vittig og flørtete og avslutter med at han skal nå gå og legge seg Jeg har selv tenkt ut flere mulige årsaker til at han er sånn, men jeg forstår det ikke... Hvis han ikke er interessert kan han jo bare la være å skrive?
illuminate Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Tror ikke det er så uvanlig. Jeg var litt sånn før (jeg er gutt) selv, og ja, jeg var interessert. Det kan komme av at han vil spille litt kostbar og framstå som laidback. Det kan også være at han er "redd" for en lengre samtale i frykt for å gå tom for temaer/ting å snakke om, og at han derfor velger å sende deg slike nattameldinger istedet. Uansett hva, så blir det jo bare synsing her, men..
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Tror ikke det er så uvanlig. Jeg var litt sånn før (jeg er gutt) selv, og ja, jeg var interessert. Det kan komme av at han vil spille litt kostbar og framstå som laidback. Det kan også være at han er "redd" for en lengre samtale i frykt for å gå tom for temaer/ting å snakke om, og at han derfor velger å sende deg slike nattameldinger istedet. Uansett hva, så blir det jo bare synsing her, men.. Mistenker han for å kanskje spille kostbar, eller å være veldig distre. Det blir synsing ja... Men jeg trodde at nettdating skulle være så casual at jeg ble litt overrasket. Jeg gidder iallfall ikke å tenke noe over det men svarer når jeg har tid, så får vi se hvordan det går. Kanskje kan jeg spørre hans elv om et par måneder, ellers så får det bare være Hehe.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Jeg står ofte pålogget hele dagen, men det er ikke dermed sagt at jeg sitter der hele tiden likevel. Jeg kan godt lese meldinger med svare mye senere (og jeg er jente). Det er jo litt tiltak å sette seg ned å skrive noen ganger Dessuten er vel oddsen for at han bare skriver med deg relativt liten. 2
Facepainter Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg har selv tenkt ut flere mulige årsaker til at han er sånn, men jeg forstår det ikke... Hvis han ikke er interessert kan han jo bare la være å skrive? Her er alle årsakene jeg kommer på: Han gjør det for å bygge opp spenning, spiller litt på det at du sitter og venter. Han skriver med masse damer og har ikke tid til å svare raskt hele tida. Han leser meldingen din, blir glad, men har ikke tid til å svare hele dagen. Lite sannsynlig i og med at han er pålogget, men på f.eks Sukker så står man jo som pålogget i lang tid etter at man har logget av. Endret 20. juli 2011 av Facepainter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 Problemet med å svare er at du får en ny melding rett etterpå. Da må du lese og svare mer og veit du hva, jeg har veldig lite lyst til å bruke hele dagen forran PCen på konstant sjekking av meldinger så jeg tar det på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #7 Skrevet 20. juli 2011 TS her Forventer SELVSAGT ikke at han "bare skriver med meg", er ikke det jeg tenker på. Hvis det er sånn at han derimot skriver med svært mange, leser mld. fra meg også kommer tilbake til den flere timer senere, så må jeg si at det er mer positivt enn negativt - jeg ville ha glemt å svare vedkommende! Bryr meg ikke om hva storyen er med dette vedkommende, men jeg er så ny i nett-dating verdenen at jeg er litt usikker på hva som forventes av MEG. Jeg skjønner godt den med at man har lite lyst til å bli sittende på nettet hele dagen - slik føler jeg det også. Frem til nå har jeg vært for "snill" til at jeg har klart å avvist de jeg ikke har funnet tonen med, noe jeg må begynne med for jeg får utallige meldinger om "har jeg sagt noe feil" og "forsvant du" osv... Eneste grunnen til at jeg la merke til denne fyren var vel at han faktisk er mer distre enn meg, hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå