196cmHøy84kg Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Finnest det noen av dere jenter der ute some fremdeles bruker de klassiske, blå, button-fly jeasene - Levis 501? Synest de er sinnsykt pene på jenter.
Gjest navnelapp Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Jepp! Dei er knallfine, men passar best når ein ikkje har alt for stor rompe.
Vulpes Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Noen som har bilde av dem? Har aldri skjønt helt hvordan de ser ut.
Gjest navnelapp Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Slik. Dei er rette i beina, og går relativt lite inn i livet, smal passform. På åttitalet var det dei buksene som var desidert lavast i livet. (Utan at det seier spesielt mykje. Mange bukser hadde livet oppunder armane på den tida.)
Vulpes Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Vel frøken Spydig, så langt klarte jeg å tenke selv Men jeg fant ingen bilder av hvordan en autentisk Levis 501 ser ut på en jenterumpe, var mest det jeg var ute etter. Google bildesøk finner ofte mye rusk og rask som ikke var det man lette etter. 8
SmallTalk Skrevet 20. juli 2011 #6 Skrevet 20. juli 2011 501 er vel en typisk boyfriend jeans. Kan se bra ut på de som er kjempe tynne og har forholdsvis lange bein, men får definitivt ikke rumpa til de fleste damer til å se bra ut.
Gjest "gjest" Skrevet 2. august 2011 #7 Skrevet 2. august 2011 Levis 555 er greia, men synd modellen gikk ut.
2shy Skrevet 2. august 2011 #8 Skrevet 2. august 2011 Jeg brukte mye 501 på 90-tallet, hadde en i alle mulige farger/vasker. Prøvde en i butikk for et par år siden og fikk helt panikk over hvor høy den var i livet, haha. Men nå finnes det så vidt jeg vet en jente modell for 501. Enig i at kun en slank kropp kler den buksa.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #9 Skrevet 2. august 2011 Ah, minner, minner Jeg gikk alltid med 501 i min ungdom på 80 tallet, helst svarte 501. Jada, de var så fine! Nå er det 510 som er tingen, elsker 510 buksene mine!
Vera Vinge Skrevet 2. august 2011 #10 Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg har to par 501-bukser liggende, men hadde nesten glemt at jeg hadde dem da jeg fant dem fram for noen måneder siden. Men jeg kjenner dem ikke igjen fra bildene jeg finner når jeg googler, da de definitivt ikke ble kjøpt som "boyfriend jeans" da jeg gikk på ungdomsskolen. Da handlet det mer om å ha dem trangest mulig. Da jeg prøvde dem igjen var de høyere i livet enn jeg husket og videre i beina. Men de var fullt brukelige og de føltes ikke helt utrendy når jeg så dem på. Men man får ikke akkurat mindre damete rumpe i dem, så kan skjønne at det fins mer flatterende modeller om man har stor rumpe (min rumpe er ikke liten/flat, men ikke stor heller). Endret 2. august 2011 av Vera Vinge
Moscato Skrevet 2. august 2011 #11 Skrevet 2. august 2011 Har en 501 som onkelen min sannsynligvis hadde på åttitallet. Sitter ikke helt som boyfriend-jeans på meg, akkurat, men jeg har da fått mye skryt for den selv om den ikke akkurat gir sånn rumpe som er mest "in" nå for tida.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2011 #12 Skrevet 2. august 2011 Har en 501 som onkelen min sannsynligvis hadde på åttitallet. Sitter ikke helt som boyfriend-jeans på meg, akkurat, men jeg har da fått mye skryt for den selv om den ikke akkurat gir sånn rumpe som er mest "in" nå for tida. .. og hvordan skal det se ut? Trodde vi alle måtte gå med den rumpa/fasongen vi er skapt med jeg.
Vulpes Skrevet 2. august 2011 #13 Skrevet 2. august 2011 .. og hvordan skal det se ut? Trodde vi alle måtte gå med den rumpa/fasongen vi er skapt med jeg. Tror nok Moscato siktet til hvordan rumpa ser ut i bukse. Den samme rumpa kan se vidt forskjellig ut i forskjellige bukser Lommene har f.eks. veldig mye å si.
Moscato Skrevet 2. august 2011 #14 Skrevet 2. august 2011 Tror nok Moscato siktet til hvordan rumpa ser ut i bukse. Den samme rumpa kan se vidt forskjellig ut i forskjellige bukser Lommene har f.eks. veldig mye å si. Nettopp:)
Gjest Badabing Skrevet 4. august 2011 #16 Skrevet 4. august 2011 501 funker ikke etter at man fikk hofter. Brukte dem til jeg var ca 18, og så måtte jeg se etter andre typer jeans. De ble jo ikke brukt som boyfriendjeans da man var yngre, de var jo ettersittende. Finner ingen bra bilder når jeg googler.
196cmHøy84kg Skrevet 16. august 2011 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2011 Skulle ha vært flere av dere som fremdeles bruker Levis 501. Synest de ser sinnsykt bra ut på jenter. Ikke umulig at jeg snur meg etter en jente i levis 501. Det er noe med designet + Det at den har knappe gylf (Finner det pirrende :D) som gjør den "smoking" hot, på jenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå