Gå til innhold

~ Frode Olsens takling ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om den? Burde han holdt seg for god til dette, eller var det "helt kanon"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg forstår godt at han gjorde det. Han var sikkert skikkelig irritert etter ein dårleg kamp, og såg endeleg sitt snitt til å gjere noko underhaldande. Syns det var moro å sjå på eg, men så er da eg umåteleg lite interessert i fotball også då..

Skrevet

Synes det var j*vlig bra gjort, jeg!

Landslaget prøvde og utøve jobben sin i går (prøvde, ihvertfall) og at supportere skal ut på banen og vise seg frem og ødelegge slik, er utrolig dårlig!

Skjønner godt han reagerte!

Selvom det kanskje ikke var hans jobb, men......

Skrevet

Godt de norske spillerne duger til noe i alle fall :hoho:

Skrevet

Jeg syntes det var utrolig morsomt!

Lå i sengen og lo når jeg tenkte på det senere på kvelden.

Det var så utrolig uventet - plutselig kommer keeper'n og bare klipper ned fyren - hysterisk!

Skrevet

Helt greit at han gjorde det............. det "kokte over" for han. Slike snørrunger som disse publikummer'ne skulle hatt juling på blanke messingen - på banen. Drittunger.

Om NFF får bot for dette - så send regninga til disse drittungene. Så får vi se om de ler like mye da....... :klaske::frustrert:

Skrevet

Jeg lurer bare på hvor stor boten fra UEFA/FIFA til NFF blir...det er ganske alvorlig at NFF ikke kan garantere spillere/dommeres sikkerhet under en kamp. Dette var riktignok bare et par halvfulle tullinger, men det er bekymringsfullt at gærne folk i publikum har fri adgang til banen...

Skrevet

Morsomt! :ler:

Skjønner at sikkerheten ikke var den beste, og det er jo tragisk. Men allikevel hysterisk bra å se episoden!

Skrevet

Jeg vet ikke helt jeg... Jeg synes generelt ikke noe om å løse "konflikter" med "vold".

Skrevet

Har full forståelse for reaksjonen til Frode Olsen - når sånne idioter fra publikum havner på banen kan man ikke vente annet! Godt at han signaliserte hva han mente om sånn oppførsel!

K

Skrevet

Jeg syns det var kult jeg! Dumt jeg ikke fikk sett kampen. Men regner med taklinga kommer til å komme i reprise en del ganger framover... :)

Skrevet

kanskje frode olsen burde tatt det med et smil i stedet..

Skrevet
Jeg vet ikke helt jeg... Jeg synes generelt ikke noe om å løse "konflikter" med "vold".

Enig!

Noko av det som skuffa meg mest i går var faktisk å sjå at ein av veteranane på det norske laget ikkje greier å skilje i rollene...

Vakter skal ta seg av slikt, han skal vakte målet. punktum. Og, som Cawarra seier - vald er sjeldan ei god løysing. Dei var jo ikkje akkurat så vanskelege å få tak på, såg det ut for, så kvifor han måtte slengast i bakken går over min forstand.

Er elles sjølvsagt enig i at dette ikkje skal skje - fordi det trugar både kampen og tryggleiken åt dei på bana! (Men det er langt derfrå til å forsvare at ein kan drive 'sjølvtekt' så mykje ein vil, sidan det var dei som gjorde noko ulovleg...)

Skrevet
Noko av det som skuffa meg mest i går var faktisk å sjå at ein av veteranane på det norske laget ikkje greier å skilje i rollene...

Vakter skal ta seg av slikt, han skal vakte målet. punktum. Og, som Cawarra seier - vald er sjeldan ei god løysing. Dei var jo ikkje akkurat så vanskelege å få tak på, såg det ut for, så kvifor han måtte slengast i bakken går over min forstand.

Men, hva når vaktene bare står og ser på, og ikke en reagerer?

Glad han tok ansvaret, jeg!!

Skrevet

Men, hva når vaktene bare står og ser på, og ikke en reagerer?

Glad han tok ansvaret, jeg!!

Ansvaret for KVA, lurer eg på? Er ingen som har ansvar for å denge kvarandre...? Hadde vore noko heilt anna viss han hadde gått bort og teke tak i armen på mannen eller noko, til dess vaktene kom til staden.

Skrevet

Jeg synes det var feil av Frode Olsen å gjør det han gjorde. Det er ikke spillernes ansvar å stoppe de supporterne som løper ut på fotballbanen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem er det da? Vaktene? Så ikke så mange av de som reagerte...

Skrevet

Sant det. Kanskje de se litt trege.

De er jo uansett bare hobby-purk.

Skrevet

Den tullingen som fløy ut på banen skulle jo vært takla LENGE før Olsen fikk tak på han! Som sagt, jeg forstår at Olsen ble forbanna, og syns ikke at det gjorde noe at han gjorde som han gjorde.

Har forresten ikke fått med meg hvor mye dette kommer til å koste? Noen som vet?

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...