AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Har så lyst til å legge til naboen på Facebook, men jeg finner ingen "naturlig" forklaring på hvordan jeg har funnet han. Jeg vet bare fornavnet egentlig (det han presenterte seg med), så sa han at han kjente de forrige leietakerne godt. La oss si jeg vet at de het "Petra og Simen". Jeg søker opp Simen og så adressen her, og finner et navn. Søker opp navnet på Facebook. Han har venneliste. Finner så naboen og hans etternavn på vennelista. Altså, det er ingen åpenbar grunn til at jeg skulle vite naboens etternavn. Han har heller ikke navnet på noen av postkassene her. Herregud jeg føler meg så fjortis... Jeg kan ikke bare gå og vente på at han eventuelt legger til meg på Facebook heller (navnet mitt står faktisk på postkassene så det skulle ikke være noe problem). Jeg kunne jo bare spørre han neste gang jeg treffer han, men jeg er så forferdelig dårlig på sånt... Jeg så for meg at det hadde vært lettere å bli kjent hvis vi hadde hverandre på Facebook først
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Vært der jeg også Men da har jeg snakket med han først, og enten spurt om det er greit at jeg ligger han til. Eller sagt at han får finne meg på face.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Be han over på middag for å bli kjent. ooo nei det tør jeg ikke....Har bare snakka med han et par ganger enda :O
Facepainter Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 (endret) Glem det, fant svaret! Jeg synes uansett du bør avgjøre dette selv, ut fra hva slags type han er. Jeg hadde bare blitt sjarmert om noen hadde gjort noe sånt, og det tror jeg de fleste hadde blitt, men man vet jo aldri. Terskelen for å legge folk til på Facebook er jo også generelt ganske lav. Endret 19. juli 2011 av Facepainter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå