AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Meg og kjæresten min ( 22år) tenkte å ta en liten ferie på rett under en uke til en eller annen plass. Vi har ikke lyst å bruke mange penger, og vi tar gjerne en kjøretur en plass. Vi bor i Mandal, nær kristiansand. Har noen tips til en koselig, romantisk billig ferie vi kunne tatt? :)Vi kan godt kjøre til sverige, danmark. setter pris på alle tips!
mæda Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Meg og kjæresten min ( 22år) tenkte å ta en liten ferie på rett under en uke til en eller annen plass. Vi har ikke lyst å bruke mange penger, og vi tar gjerne en kjøretur en plass. Vi bor i Mandal, nær kristiansand. Har noen tips til en koselig, romantisk billig ferie vi kunne tatt? :)Vi kan godt kjøre til sverige, danmark. setter pris på alle tips! Color Line har byferie for 2. For 3000 kr totalt 2 personer, en bil, 2 hotell overnattinger med frokost i en by i Danmark.. Det går jo an å dra på campingferie, i Danmark, eller i Norge. Hva med en tur til kjæragbolten og prekestolen?
Burn Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Spørs helt hva dere er interesserte i å se/oppleve. For et par på 22 år ville jeg anbefalt en storby-tur, hva med København? Fin by, ikke så altfor langt unna, med mange muligheter. Uansett hva dere bestemmer dere for ønsker jeg dere en riktig god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå