Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Meg og kjæresten min ( 22år) tenkte å ta en liten ferie på rett under en uke til en eller annen plass. Vi har ikke lyst å bruke mange penger, og vi tar gjerne en kjøretur en plass. Vi bor i Mandal, nær kristiansand. Har noen tips til en koselig, romantisk billig ferie vi kunne tatt? :)Vi kan godt kjøre til sverige, danmark.

setter pris på alle tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og kjæresten min ( 22år) tenkte å ta en liten ferie på rett under en uke til en eller annen plass. Vi har ikke lyst å bruke mange penger, og vi tar gjerne en kjøretur en plass. Vi bor i Mandal, nær kristiansand. Har noen tips til en koselig, romantisk billig ferie vi kunne tatt? :)Vi kan godt kjøre til sverige, danmark.

setter pris på alle tips!

Color Line har byferie for 2. For 3000 kr totalt 2 personer, en bil, 2 hotell overnattinger med frokost i en by i Danmark..

Det går jo an å dra på campingferie, i Danmark, eller i Norge. Hva med en tur til kjæragbolten og prekestolen?

Skrevet

Spørs helt hva dere er interesserte i å se/oppleve. For et par på 22 år ville jeg anbefalt en storby-tur, hva med København? Fin by, ikke så altfor langt unna, med mange muligheter. Uansett hva dere bestemmer dere for ønsker jeg dere en riktig god tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...