Gjest dreamy Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Har bare lyst å høre om hva dere fantaserer om akkurat nå,i dette øyeblikk:) Jeg er en voksen kvinne og fantaserer i dette øyeblikk om en unggutt på jobb som jeg vet har lyst på meg.Om jeg tør gjøre noe med ham-vel det vil tiden vise.Og ikke minst om jeg faktisk vil. Men fantasere om ham, ja det kan jeg... Min fantasi i dette øyeblikk er at vi møtes i garderoben,han tar et godt tak i hoftene mine bakfra,kysser meg på halsen og hvisker inn i øret mitt at han har hatt lyst på meg lenge..Så tar han et litt hardt grep rundt håndleddet mitt, snur meg rundt og presser meg opp etter et garderobeskap..Jeg blir først litt redd,men tenner på det samtidig at han er litt hardhendt. Han presser seg mot meg,jeg kjenner at han er erigert..Han puster tungt av opphisselse,kysser meg mykt på leppene,slikker meg på halsen,kysser meg hardt,så forsiktig igjen.Jeg blir stående helt rolig og lar han gjøre det han vil. Han legger den ene hånda mellom bena mine,kjenner på meg..Jeg blir våt og andpusten og vil ha ham der og da..Men han holder meg på pinebenken..Holder fortsatt hardt rundt håndleddet mitt opp etter veggen,og stryker den deilige store handa si mellom bena mine til jeg begynner å skjelve av kåthet.. Plutselig snur han meg rundt igjen,drar opp skjørtet mitt,revner strømpebuksa mi,går ned på kne og slikker meg på rumpa..biter meg litt.. Han reiser seg opp,drar av seg buksa og trer inn i meg.Han holder hardt rundt hoftene mine ,knuller meg hardt opp etter skapet.Biter meg i øreflippen og på halsen.. oi oi..ble skikkelig kåt av å skrive dette.... Andre som vil dele sine fantasier? 1
Gjest brystsex Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Min fantasi nå er å ha brystsex med en dame med store og naturlige bryster.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Deilige KG jenters deilige små føtter. Spesielt Zaphires
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 Deilige KG jenters deilige små føtter. Spesielt Zaphires Liker du små føtter? Jeg bruker størrelse 35-36
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #7 Skrevet 21. juli 2011 Fantaserer om en jente i klassen min, ikke noe spesielt utpregede former, men tight kropp i god fysisk stand med et søtt annsikt. Må også nevnes at jeg hadde et crush på henne for noen år siden. Alle muligheten som glipper og forsvinner forbi i tiden *sukk*
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2011 #8 Skrevet 21. juli 2011 Typen. Han er på ferie og jeg fikk noen digg bilder av han i går. Gleder meg virkelig til han kommer hjem
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2011 #9 Skrevet 21. juli 2011 Jenta i resepsjonen. Ferievikar, ung, blond og med verdens søteste smil. Hun hadde passer perfekt oppå kjeppen min
Facepainter Skrevet 21. juli 2011 #10 Skrevet 21. juli 2011 Oh, Mister. Jeg kommer hjem litt for tidlig, og jeg merker at døren er åpen. Det er torsdag, så jeg skjønner at det er den polske hushjelpen som fortsatt holder på. Marina er en høy og slank skjønnhet, hun har langt blondt hår og en atletisk kropp. Jeg tar av meg skoene og går inn, og det er veldig stille, så jeg blir litt nysgjerrig. Idét jeg kommer inn i stua ser jeg henne sittende i godstolen, med laptopen foran seg på bordet. Hun har funnet seg til rette med en av mine egenproduserte filmer. Marina har hodetelefoner på, så hun hører ingenting, og sitter med ryggen mot meg. Den ene benet hennes dingler over kanten på stolen, mens det andre ligger strakt ut og underlivet har sklidd ned mot enden av stolen. Buksene hennes ligger på gulvet, og skjorten er kneppet opp. Jeg blir naturligvis utrolig tent av dette synet. Klærne mine faller til gulvet, og jeg stiller meg ved siden av henne, slik at solen kaster en skygge over henne. Hun skvetter til, og ser på meg med store blå øyne. "Oh, Mister.." Hun kommer ikke lengre. Jeg drar henne i håret og legger hodet hennes bakover. Tungene våre møtes i en lang orgie av spytt og begjær. Jeg drar henne litt opp i stolen, og lar fingrene mine gå inn i den våte skjeden hennes. Jeg fingerpuler henne som om flyet holder på å gå ned, som om jorda går under. Hun har allerede gjort mesteparten av jobben selv, men hun skriker ut og kommer hardt over fingrene mine. Jeg drar hodet hennes mot underlivet mitt. Hun tar i mot velvillig, og mens hun gir meg munnen og den ene hånden, begynner hun å fingre seg selv med den andre. Det er i ferd med å gå for meg allerede, så jeg trekker meg ut og setter meg i stolen. Hun setter et ben på hver side av stolen, og lar meg komme inn i paradis. Jeg kjenner henne renne ned over lårene mine, og hun rir meg med en ekspertise jeg aldri har opplevd maken til. Hun setter bena ved siden av lårene mine i stolen, og legger hendene på stolryggen. Jeg blir virkelig knullet her. Hun ser at jeg er i ferd med å komme, stiger av meg og setter seg på kne foran. Med to hender tar hun meg til et himmelrike jeg aldri har sett før, og jeg kommer ut over det søte ansiktet hennes. "Oh, Mister.." sier hun og smiler.
Gjest Heloise Skrevet 21. juli 2011 #11 Skrevet 21. juli 2011 Fantaserer om sofaen og FRI, vil bare hjem nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå