AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hvor lenge på forhånd kan man lage marshmallow fondant? De gangene jeg har hatt det på en kake har jeg laget det samme dagen/dagen før kaken skal spises. Skal lage roser og lokk som skal på en kake, er dette noe som kan lages en uke på forhånd?
Nique Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Nå finner jeg ikke den siden jeg hentet hentet info fra når jeg laget det, men mm-fondant kan lagres veldig lenge, i lukket boks/innpakket i plast, i kjøleskap. Når det gjelder ferdig formede ting, burde de vel kunne lagres noe de også, men lokk som skal på kake tenker jeg burde pakkes i plasfolie, så den ikke blir tørr og sprekker. Endret 20. juli 2011 av Nique
Gjest NozMonster Skrevet 20. juli 2011 #3 Skrevet 20. juli 2011 Marshmallow fondant høres rett og slett himmelsk ut! det har jeg aldri hørt om! hvordan i granskauen lager man det?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #4 Skrevet 20. juli 2011 Marshmallow fondant Er faktisk ikke så søtt som man skulle ha trodd, og man kan få helt hvite kaker (eller den fargen man selv ønsker ved å ta konditorfarge i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå