Gjest Gjest_Michelet Skrevet 19. juli 2011 #1 Del Skrevet 19. juli 2011 Jah,overskriften sier seg vel selv ? Bilen har forøvrig nettopp vært på eu-kontroll og ble godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 19. juli 2011 #2 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvor gammel er bilen? Dersom bilen er rundt 10 år gammel og har fulgt alt av servicer, reg.reim er bytta og bilen generelt er greit vedlikeholdt så hadde jeg ikke hatt problemer med å kjøpe bilen. 200.000 over 10 år er ganske normal kjørelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rayanne Skrevet 19. juli 2011 #3 Del Skrevet 19. juli 2011 Kommer helt an på servicehistorikk, biltype og alder på bilen. EU-kontrollen sier bare at bilen ikke er direkte trafikkfarlig, og er en dårlig indikator på bilens stand. Og uansett bør du sjekke registerreim-intervall på bilen, i forhold til når den ble byttet sist, siden dette kan variere en del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mauna Lee Skrevet 19. juli 2011 #4 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Første (og eneste bilen min) hadde 290 000 når jeg kjøpte den. Og siden jeg betalte 6000 for den og den bruker lite på mila synes jeg det var et godt kjøp. Forøvrig er jeg sammen med en som elsker å mekke på bil, hvis ikke hadde jeg nok vurdert noe litt nyere... (selv om jeg ikke har trengt noen reparasjoner på bilen så langt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 19. juli 2011 #5 Del Skrevet 19. juli 2011 Jeg kjøpte en 3 år gammel bil som var gått 160 000, er disel bil, og den var langkjørt av en selger som hadde den som firmabil. Nå skal bilen selges, og den har gått 250 000, og er 7 år gammel. Tror faktisk ikke det blir noe problem form meg å selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 20. juli 2011 #6 Del Skrevet 20. juli 2011 Takk for svar Bilen er 12 år gammel,alle servicer fulgt og kun hatt 1 eier. Tenker og tenker,bilen blir vel solgt før jeg har tenkt ferdig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 20. juli 2011 #7 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvilket merke er bilen? Og hvor mye må du eventuelt gi for den? De opplysningene du har kommet med hittil er ihvertfall nok for min del til å si at jeg hadde kjøpt bilen, men merke og pris spiller selvfølgelig inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 20. juli 2011 #8 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvilket merke er bilen? Og hvor mye må du eventuelt gi for den? De opplysningene du har kommet med hittil er ihvertfall nok for min del til å si at jeg hadde kjøpt bilen, men merke og pris spiller selvfølgelig inn. Peugeot Partner til 25.000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 20. juli 2011 #9 Del Skrevet 20. juli 2011 Absolutt ikke idiotisk å kjøpe en bil som har gått så mye. man skal ta det med i betraktning, absolutt, men dersom servicene har blitt fulgt, få eiere (og av den type mennesker som ikke kjører bilen så hardt), prisen man betaler ikke er for høy i forhold til hva man får, så kan det bli et godt kjøp. MEN, jeg vet mange som selger bilen sin rett før ting begynner å gå i stykker, ting må skiftes osv slik at bilen ser helt tipptopp ut, men etter et par mnd så begynner verkstedsbesøkene å komme. Gjør det selv om jeg skal være helt ærlig. Gidder ikke stå for mye på verkstedet, så når jeg merker at bilen begynner å gå litt på hell så selger jeg den som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #10 Del Skrevet 20. juli 2011 Peugeot Partner til 25.000 Dette er jo slitesterke travere, så det høres ikke helt galt ut med 200.000 på 12 år, og varebiler er generelt lagd for å gå langt. Dersom den har grei servicehistorikk og ser grei ut (rust osv), og ikke lager noen ulyder hadde jeg ikke vært redd for å kjøpe til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 5. august 2011 #11 Del Skrevet 5. august 2011 Uansett hadde jeg siktet for en som har gått mindre enn 200 000, i og med at det er mange biler som begynner å gå dårligere etterhvert, men enkelte biler går og går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transelise Skrevet 9. august 2011 #12 Del Skrevet 9. august 2011 Har en venn som rustbeakytter biler. Rust er det verste, bilene går gjerne 500000. Ta med bilen til ett godkjent rustbehandlingsverksted å få den vurdert. Ellers er jo franske biler lit sært da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå