Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt mascara fra strawberrynet 2 ganger. Begge gangene har mascaraen vært veldig tørr.

Skjer dette med feelunigue også?

Kan du anbefale meg en mascara som gjør vippene fake looking?

Liker STORE børster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg volume million lashes :)

Skrevet

For enorme vipper kan det være et triks å bruke en vippebalsam under. Dette vil gi mer fylde til vippene. Påfør deretter maskara, la den tørke og påfør enda et lag.

Les gjerne mer om maskara her: http://leneab.no/blogg/mascara-facts/

Gjest Kathpus
Skrevet

Jeg har falt for "Million Lashes" fra L'oreal. For min del gir den både volum og fyldige vipper. Det kan lønne seg å gjøre vippene fuktige før påføring av mascara. For eksempel å ta en sminkefjerner å våte vippene. Det gjør det enklere å påføre mascara. Dette fungerer for min del. :)

Skrevet

Jeg har falt for "Million Lashes" fra L'oreal. For min del gir den både volum og fyldige vipper. Det kan lønne seg å gjøre vippene fuktige før påføring av mascara. For eksempel å ta en sminkefjerner å våte vippene. Det gjør det enklere å påføre mascara. Dette fungerer for min del. :)

Å hvete vippene før påføring er et must for min del :jepp: Blir ikke bra uten. Hehe.

Da tar jeg sjansen på the million lashes fra feelunique ;)

Skrevet

Har du sendt mail, og forklart at du har fått en uttørka mascara? Jeg har også opplevd det, og jeg fikk ny tilsendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...