Gjest tisseladden Skrevet 19. november 2003 #1 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg synes det er så sinnsykt flott og opphissende å se en deilig jente som tisser. Nå har jeg omsider tatt mot til meg og fortalt kjæresten min om dette, og spurt om hun kunne tenke seg å tisse på meg. Og hun sa ja :D Men selv om jeg tenner voldsomt på synet av en jente som tisser, er det ikke dermed sagt at jeg tenner like mye på urinens smak/lukt. Nå går det selvfølgelig an å regulere smak/lukt gjennom hva man drikker, men jeg husker ikke hva det er anbefalt å drikke før en slik anledning som det her er snakk om. Derfor lurer jeg på om det er noen her som kan gi noen tips? PÅ forhond takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 19. november 2003 #2 Del Skrevet 19. november 2003 Vil tro at mye vann vil vanne ut urinen.... lmari - som ikke er så begeistret for wet-sex, akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2003 #3 Del Skrevet 20. november 2003 Det lureste er nok å la henne drikke mye vann slik at hun får tisset et par ganger på toalettet før dere starter. Dette gjør at urinen blir luktfri og nesten smakløst som gjør at dere begge kan glede dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 21. november 2003 #4 Del Skrevet 21. november 2003 Kan det være noe å se en jente tisse på deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tisseladden Skrevet 21. november 2003 #5 Del Skrevet 21. november 2003 Kan det være noe å se en jente tisse på deg ? å ja! Både synet av strålen som kommer ut av henne, følelsen av strålen som treffer meg, og å ta strålen i munnen: Deilig opphissende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 21. november 2003 #6 Del Skrevet 21. november 2003 Ta strålen i munnen??? :o Er du seriøs eller?? *Er heller ikke særlig keen på no tissepåleker...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen Skrevet 21. november 2003 #7 Del Skrevet 21. november 2003 Ble så sjokket at jeg glemte å svare på spørsmålet ditt... Vann er nok det beste for å tynne ut urinen.. Ellers så er det kanskje greit å holde seg unna den maten som setter spesiell smak eller lukt på vanlige utfloden, som f.eks løk, hvitløk osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. november 2003 #8 Del Skrevet 21. november 2003 Jeg fikk en fyr til å fatte at han var en tissefyr. Da hadde han gått i 28 år og ikke visst at han likte å tisse på jentenes mager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badgirl Skrevet 21. november 2003 #9 Del Skrevet 21. november 2003 Flott at du har tort å snakke med kjæresten din om dette, det er så alt for mange som ikke tør å fortelle om fantasiene sine og dermed går glipp av mye. Samboeren min elsker at jeg tisser på ham. Jeg pleier å forberede meg ved å drikke masse te, det er vanndrivende så jeg tisser masse, og det får urinen til å ikke smake så ille. Kos deg med de lystene du har :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. november 2003 #10 Del Skrevet 22. november 2003 Skulle ønske alle moralister kunn eholde seg for gode til å komme med spy-smilier. Har selv sett det samme når sex jeg liker har blitt beskrevet, og det er ikke hyggelig. Ha gjerne ulike meninger, men prøv å være litt saklige, eller start deres egen tråd hvor dere kan rakke ned på andres oppførsel (som faktisk ikke skader noen). :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. november 2003 #11 Del Skrevet 23. november 2003 enig med poirot her.. slutt å vær så snerpete... det fines mer enn misjonærstillingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. november 2003 #12 Del Skrevet 23. november 2003 Skulle ønske alle moralister kunn eholde seg for gode til å komme med spy-smilier. Har selv sett det samme når sex jeg liker har blitt beskrevet, og det er ikke hyggelig. Ha gjerne ulike meninger, men prøv å være litt saklige, eller start deres egen tråd hvor dere kan rakke ned på andres oppførsel (som faktisk ikke skader noen). :evil: Dette er heller ikke min type sex,men for dere som skriver spy smilies etc- hold dere for gode til det. Vi har alle våre lyster og det kan hende at dere lurer på noe en dag og det er ikke noe morsom hvis folk reagerer sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 23. november 2003 #13 Del Skrevet 23. november 2003 Dette er heller ikke min type sex,men for dere som skriver spy smilies etc- hold dere for gode til det. Vi har alle våre lyster og det kan hende at dere lurer på noe en dag og det er ikke noe morsom hvis folk reagerer sånn HELT enig! Skamme dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. november 2003 #14 Del Skrevet 25. november 2003 enig med poirot her.. slutt å vær så snerpete... det fines mer enn misjonærstillingen.. Klapper for Lurven! Jeg har vokst opp med fordommer og sex som synd. Trodde jeg var pervers da jeg oppdaget at jeg llikte munnsex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2003 #15 Del Skrevet 25. november 2003 Jo mere forbudt desto mere opphissende - for noen hehe. Husk å at tiss er sterilt da. Men skal det gjennomføres er det nok best å drikke alt det vannet du klarer så det er helt klart og luktfritt. da blir det som å bli dusjet med deilig varm stråle...fra dama/mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 25. november 2003 #16 Del Skrevet 25. november 2003 En kvinne sa til meg en gang: "Herregud, du ser jo ut som en dass, kan jeg få lov å benytte deg til akkurat det?" Det er det nærmeste jeg har vært wet-sex, tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2003 #17 Del Skrevet 25. november 2003 det må da gå ann at folk spør og får skikkelige svar? hvis man ikke har annet å by på en spy og avsky, hvorfor svare? Bare lurer jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 25. november 2003 #18 Del Skrevet 25. november 2003 Tråden er ryddet, hold dere til temaet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 26. november 2003 #19 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg tror ikke at folk som er inne på dette forum er så hårsåre at de ikke tåler en spysmiley! Og er det ikke nettopp det å utfordre noen grenser som gjør f.eks wet-sex så spennende? Dessuten er jo dette et diskusjonsforum, og jeg synes i alle fall det er greit å få frem noen forskjellige synspunkter. Hvis noen synes alt annet enn misjonær med dyna over og lyset slukket er noe svineri, så må det jo være lov å ha et slikt synspunkt også? Så lenge de ikke fordømmer andres holdninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. november 2003 #20 Del Skrevet 26. november 2003 Meninger er greit i mine øyne, såfremt de er konstruktive når det man tar opp kan være hårsårt. Her ble det ikke spurt hva synes dere om..., men det ble spurt om et råd. Da er spysmilier i hopetall (slik det var før tråden ble ryddet) upassende i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå