Gå til innhold

Hushovds utstyr

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

http://www.nrk.no/sport/sykkel/1.7718911

Thor Hushovd sykler i tettsittende, hvit og avslørende drakt under TdF. På dette bildet ser man også konturene av lille-Thor. Hva synes du om utstyret hans?

Flere enn jeg som kunne tenke seg å teste det? :lur:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som ei ganske feit pølse det der ja.

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk :sengekos:

Skrevet

Jeg så en elektriker/snekker/montør av noe slag i dag. Han hadde verktøybelte på seg, og masse verktøy i hendene, og på T-skjorten sto det "Jeg har utstyret i orden". Det var litt fnisemorsomt.

Gjest Cecilia Lind
Skrevet

Morsomt bilde. ;) Men jeg får ikke lyst til å teste. En mann må tenne meg mentalt og på flere andre plan, og der er ikke Hushovd for meg.

• Liker 5
Skrevet

Morsomt bilde. ;) Men jeg får ikke lyst til å teste. En mann må tenne meg mentalt og på flere andre plan, og der er ikke Hushovd for meg.

Så enig. Både i at jeg må tenne på flere plan, og på at Hushovd ikke gjør noe for meg (på noe som helst pan) :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Thor Hushovd sykler i tettsittende, hvit og avslørende drakt under TdF. På dette bildet ser man også konturene av lille-Thor. Hva synes du om utstyret hans?

Jeg måtte fingranske det bildet for å i det hele tatt skjønne hvor han hadde gjemt det bort. Og nei, jeg vil ikke prøve. :gjeiper:

Skrevet

Du er klar over at de pakker seg inn i polstring så de skal orke å sitte på det syklesetet, eller...? :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Du er klar over at de pakker seg inn i polstring så de skal orke å sitte på det syklesetet, eller...? :filer:

Har du sett på bildet? Det er en ganske tydelig søm der polstringa er. Har da sett en sykkelbukse før...

• Liker 3
Gjest Maneater
Skrevet

Hushovds eventuelle sexappeal drukner i alle de andre lekkerbiskene som sykler (mange flotte mannebein/lår å se).

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fristende! :)

Men må vel skuffe deg med at han bruker susp/beskyttelsesutstyr på størrelse med en sokk vel?

Skrevet

En mann må tenne meg mentalt og på flere andre plan, og der er ikke Hushovd for meg.

Der snakker du for veldig, veldig mange kvinner på hele jordkloden. :)

Skrevet

Han er nok passe sår, opphovnet og ubrukelig etter mange timer på sykkelsetet. Si meg... blir ikke menn impotente av sykling? Knegg knegg;)

Skrevet

Han er nok passe sår, opphovnet og ubrukelig etter mange timer på sykkelsetet. Si meg... blir ikke menn impotente av sykling? Knegg knegg;)

Gjest Cecilia Lind
Skrevet

Der snakker du for veldig, veldig mange kvinner på hele jordkloden. :)

Jeg er gjerne talsmann for det komplekse tenningsmønster :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det fins sykkelseter nå, hvor pudendusnerven avlastes og trykket legges i større grad på sitteknutene, samt omsluttende vev. Nøttene klemmes til siden, og utsettes ikke for trykk. Svamplegemet legger seg sideveis, og i bukken opp mot magen.

Gjest Shelob
Skrevet

Sykling er så usexy, tenner meg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

TS er nok homofil......

Hvordan gjetta du det?

Skjønner ikke at flere ikke blir kåte av å se Hushovd. Han er jo muskuløs, veltrent, rett og slett heit!

AnonymBruker
Skrevet

Jaiks - Hushovd er så antisexy som en mann kan bli :gjeiper: Ekkel fyr. Han kan ha det mest perfekte utstyret ever, men hans totale mangel på sjarm ødelegger alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...