AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 For å gjøre en lang historie kort, har jeg vært interessert i en mann i et par år nå, og han har også vært interessert i meg. Med jevne mellomrom har vi funnet på ting sammen, men pga at jeg aldri har tørt "å hoppe ut i det", har det ikke blitt noe. I mellomtiden har han vært sammen med andre damer, men hver gang det har blitt slutt har vi gjenopptatt kontakten igjen. Er nesten litt utrolig at han har orket siden jeg har vært så usikker på hva jeg har villet. Nå har han nettopp blitt singel, dama han hadde vært sammen med i rundt 9mnd gjorde det slutt med han. I mellomtiden har jeg blitt helt sikker på hva jeg vil. Det jeg lurer på er hvor lenge det er "høflig" å holde seg unna etter en person har blitt singel, før man evt. prøver seg?
Nessy Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Vent noen uker-en måned i hvertfall, han hadde trolig dype følelser for dama hvis de var sammen så lenge og da kan det være greit å komme seg gjennom følelser som sitter igjen før en starter med noen nye. Enten det eller si at du er det for han hvis han trenger deg (så tar han kanskje kontakt som fører til noe videre, men da kan du fort bli en "rebound"-dame og det virker ikke som om det er det du er interessert i)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå