Gå til innhold

Glamourmodeller?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jo i sta skrev du at bildene absolutt ikke skulle i FHM men i OMAG. Nå spør du hvorfor OMAG er så mye verre enn FHM.

ja, det betyr ikke at fhm er harry av den grunn? sier bare at jeg ikke skal ha bildene mine i blader i butikken. Selvom det sikkert er verre å ha dem på nettet, men sånn er det bare.

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

hvorfor er det så ille=

Kommer helt an på om du vil ha ett image som dum og billig, eller som smart og verdt og kjempe for.

• Liker 5
Skrevet

ja, det betyr ikke at fhm er harry av den grunn? sier bare at jeg ikke skal ha bildene mine i blader i butikken. Selvom det sikkert er verre å ha dem på nettet, men sånn er det bare.

Det er GARANTERT verre å ha dem på nettet... :filer:

Der msita du alle håp om noen som helst class.

:natti:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvor dum går det an å bli egentlig? Du eier jo ikke refleksjonsevne i det hele tatt. Jeg blir alvorlig lei meg på dine vegne, ts. Jeg synes virkelig du bør snakke med foreldrene dine om dette først. De kommer til å bli så utrolig lei seg og skuffet. Kanskje du i det minste kan høre på de.

• Liker 4
Skrevet

Du spør om hva jeg tenker om glamourmodeller og det yrket.

Jeg tenker at de har litt gjennomtrekk i toppen, tenker ikke lengre enn sin egen nese, er billige og har bekreftelsesbehov uten like. I tillegg tenker jeg at de er naive, mangler utdannelse, og ender opp som unge mødre med 3 forskjellige fedre til barna som jobber på bensinstasjon resten av livet og går fra type til type uten noen faste holdepunkter i livet.

Var det dømmende?? Ja, det var det - men det er det som ville rast gjennom hodet mitt hvis noen hadde presentert seg og sagt at de var glamourmodell. Og det var vel det du ville vite var det ikke?

Jeg kjenner et par som har latt seg avbilde på forsiden av Vi Menn, og foreløpig stemmer foregående beskrivelse...

• Liker 5
Skrevet

Hva er det du spesifikt tenker om slike jenter? Bare får å spørre..

Det er helt ærlig litt vanskelig å sette ord på, og det er flere tanker jeg får. For å si det slik tror jeg ikke at det er de mest intellektuelle og selvsikre jentene som velger å gå den veien. Jeg kan ikke se for meg å ha en skikkelig diskusjon eller samtale med en som lever av å bli fotografert halvnaken for at menn skal få noe å kose seg med. Jeg tror også at flere av dem er relativt overfladiske, selv om det mye mulig kommer av usikkerhet. Jeg tror nok heller ikke at dette er de tøffeste jentene med de sterkeste meningene heller.

Dette er så klart ment generelt, vi er jo alle individer og jeg påstår ikke at alle innenfor denne gruppen er slik... Sånn før noen begynner å mase om at de kjenner en glamourmodell som leser Shakespeare.

Nei, jeg synes ikke du er idiot selv om du synes at det er feil å opptre naken i blader eller i filmer. Men jeg synes det er dumt å dømme andre som gjør det til å være dumme eller umoralske.

Jeg dømmer også mennesker, det gjør alle. Men å forhåndsdømme et menneske man ikke kjenner, er dumt. :)

Ok, takk for svar.

Jeg kan være enig i at det er dumt å forhåndsdømme til en viss grad, men ikke helt. For når noen gjør noe man synes er helt håpløst, må det da nesten være lov til å få sine tanker om den personen.

Så nei, jeg klarer nok ikke å slutte å tenke at jenter som liker å være nakne i f.eks. Omag er litt sånn som jeg beskrev over. Det betyr ikke at jeg ikke hadde giddet å bli kjent med en glamourmodell om jeg møtte henne via felles venner eller noe... Men jeg hadde nok hatt litt fordommer, det skal jeg ærlig innrømme.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hva jeg tenker om "glamourmodeller" i Onlinemagasinet?

Jeg tenker at de har et harry dobbeltnavn som Line-Jeanett, kommer fra en liten by eller tettsted, gjerne på indre østland. De har en kanonharry kjæreste som de refererer til som "gubben". Han har ring i øret og/eller øyenbrynet og et overforbruk av hårgele og Davidoff. Han synes det er kanonfett når "dama" blir siklet på og skulle ønske hun hadde silikonpupper og alltid gikk i miniskjørt. Line-Jeanett kan godt gå i korte korallfargede kjoler, men foretrekker å gå i joggebukser det står Juicy på ræva på. Hun liker også løsnegler, rød Prince, Max Factor, stringtanga, Hunterstøvler, små hunder, biler, piercing, Black Tower, håndjern med pels på og Victorias Secret. Favorittserien er Two and a half men og favorittmusikk er Manowar, Rihanna og techno. Line-Jeanett påstår hun har ambisjoner om å bli veterinær eller noe når folk spør, men egentlig vet alle at hun kommer til å bli gravid med den harry kjæresten sin før hun får begynt på noen studier. Det blir iallefall garantert ingen dr. philos av henne, sannsynligvis flytter hun aldri fra bygda si engang, isåfall kun for et kort opphold på en skjønnhetskole og servitør/bartenderjobb på TGI Fridays.

Nok fordommer?

• Liker 11
Skrevet

Hvor dum går det an å bli egentlig? Du eier jo ikke refleksjonsevne i det hele tatt. Jeg blir alvorlig lei meg på dine vegne, ts. Jeg synes virkelig du bør snakke med foreldrene dine om dette først. De kommer til å bli så utrolig lei seg og skuffet. Kanskje du i det minste kan høre på de.

som sagt, foreldrene mine har ikke noe med dette og gjøre, så du trenger ikke "blande" dem inn.

Skrevet

Hva jeg tenker om "glamourmodeller" i Onlinemagasinet?

Jeg tenker at de har et harry dobbeltnavn som Line-Jeanett, kommer fra en liten by eller tettsted, gjerne på indre østland. De har en kanonharry kjæreste som de refererer til som "gubben". Han har ring i øret og/eller øyenbrynet og et overforbruk av hårgele og Davidoff. Han synes det er kanonfett når "dama" blir siklet på og skulle ønske hun hadde silikonpupper og alltid gikk i miniskjørt. Line-Jeanett kan godt gå i korte korallfargede kjoler, men foretrekker å gå i joggebukser det står Juicy på ræva på. Hun liker også løsnegler, rød Prince, Max Factor, stringtanga, Hunterstøvler, små hunder, biler, piercing, Black Tower, håndjern med pels på og Victorias Secret. Favorittserien er Two and a half men og favorittmusikk er Manowar, Rihanna og techno. Line-Jeanett påstår hun har ambisjoner om å bli veterinær eller noe når folk spør, men egentlig vet alle at hun kommer til å bli gravid med den harry kjæresten sin før hun får begynt på noen studier. Det blir iallefall garantert ingen dr. philos av henne, sannsynligvis flytter hun aldri fra bygda si engang, isåfall kun for et kort opphold på en skjønnhetskole og servitør/bartenderjobb på TGI Fridays.

Nok fordommer?

jeg er enig i det, derfor la jeg til at jeg er en jordnær person, jobber meg møkkete på hender på en gård får polakk lønn fordi hest er min livsstil, er brunette med små pupper som de fleste glamour modellene ikke har.

Gjest MorAase
Skrevet

jeg er enig i det, derfor la jeg til at jeg er en jordnær person, jobber meg møkkete på hender på en gård får polakk lønn fordi hest er min livsstil, er brunette med små pupper som de fleste glamour modellene ikke har.

Så da stemmer "liten by, tettsted på det indre østland".

• Liker 1
Skrevet

Så da stemmer "liten by, tettsted på det indre østland".

Jeg bor i en liten by ja, men ikke på østlandet.

Skrevet

Du virker dum som et brød, TS. Vil du virkelig, av egen fri vilje, bli postet (halv)naken på OMAG.no? Snakk om å ha et minimum av ambisjoner og hjerneceller.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jordnær er det de sier om seg selv i Paradise Hotell for å prøve å gi et godt intrykk av seg selv... De er "mer down to earth liksom"...

beklager altså, men du kommer ikke bort fra billig-stempelet. Lei for det, men sånn er det.

Man blir ikke automatisk classy i det øyeblikk man har evne til å ha oppmerkosmheten sin tilstede i øyeblikket, ser du...Det kreves litt mer enn som så.

Intergitet var ordet. Slå det opp.-

Og nakenmodeller har aldri blitt sett opp til opp igjennom historen, De kommer heller ikke til å bli det.

Og glamourmodellene vokser fra eksibisjonist-fasen sin ene etter en og sier de "innser nå at de angrer på en del ting de har gjort i den bransjen med et miljø som ikke var bra for meg"... Som om vi ikke visste på forhånd at de kom til å begynne å si det alle sammen når de bare ble voksne.

De er digg å se på, men ikke kjærestemateriale, og i allefall ikke konemateriale.

Og han typen din: Eneste grunn til at han sier det er fett er at han vil bli beundret av andre menn som har kapret ei sånn snerten snelle. Så det er i grunn å utnytte deg og ditt utseende til å øke sin egen status.

Med andre ord ikke så mye annet å vinne en tanken på at mannfolk i fjern og nær, med og uten hår, ølvom og svettelukt, begjærer, sikler og runker til bildene av deg.

Lykke til.

Endret av Bond
  • Liker 8
Skrevet
Du virker dum som et brød, TS. Vil du virkelig, av egen fri vilje, bli postet (halv)naken på OMAG.no? Snakk om å ha et minimum av ambisjoner og hjerneceller.

Enig i at Omag ikke er noe særlig å skryte av. Burde heller satset på Vi Menn, Mann, el.l.

Omag er søppel.

• Liker 1
Skrevet

Jordnær er det de sier om seg selv i Paradise Hotell for å prøve å gi et godt intrykk av seg selv...

Man blir ikke automatisk classy i det øyeblikk man har evne til å ha oppmerkosmheten sin tilstede i øyeblikket, ser du...Det kreves litt mer enn som så.

Intergitet var ordet. Slå det opp.-

Det staves altså integritet.

Tastefeil.

Skrevet

Enig i at Omag ikke er noe særlig å skryte av. Burde heller satset på Vi Menn, Mann, el.l.

Omag er søppel.

Søppel er det vel uansett...

Det er ikke noe du setter i bokhylla i shiny permer og er stolt ovr å ha lest... Man finner det helst i ei kasse under veden ute i garasjen..

• Liker 2
Skrevet
Og nakenmodeller har aldri blitt sett opp til opp igjennom historen, De kommer heller ikke til å bli det.

Jeg synes nakenmodeller er veldig flott, jeg. Det er bra noen kler av seg så vi får noe fint å se på.

De er digg å se på, men ikke kjærestemateriale, og i allefall ikke konemateriale.

Helt uenig. At noen er så komfortable med kroppen sin at de lar andre se på den på denne måten er faktisk svært positivt! Jeg hadde ikke hatt noen som helst slags problemer med å bli sammen med en nakenmodell.

Og han typen din: Eneste grunn til at han sier det er fett er at han vil bli beundret av andre menn som har kapret ei sånn snerten snelle. Så det er i grunn å utnytte deg og ditt utseende til å øke sin egen status.

Det er faktisk mange menn som tenner på å "vise frem" dama. Om det er status eller hva det er, så er det en helt kurant ting å tenne på. Det kan jo være litt stas å tenke på at hundrevis eller tusenvis av andre menn skulle gitt sin høyre arm for en runde i halmen med dama, men det er bare du selv som får røre.

Ikke noe galt i det.

Med andre ord ikke så mye annet å vinne en tanken på at mannfolk i fjern og nær, med og uten hår, ølvom og svettelukt, begjærer, sikler og runker til bildene av deg.

Det er altså bare stygge menn som ser på nakenbilder? Hahaha...

Du virker litt utrygg på deg selv, mannegutten :)

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger og krenkende utsagn

Bond, mod

Skrevet

Søppel er det vel uansett...

Det er ikke noe du setter i bokhylla i shiny permer og er stolt ovr å ha lest... Man finner det helst i ei kasse under veden ute i garasjen..

Der har vi det! Kropp er søppel! Fysj!

Jenter i bikini på stranden er vel også søppel da. Ja, helst burde alle kvinner og jenter gått rundt med burka. Ellers er det jo bare søppel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...