AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #81 Skrevet 19. juli 2011 er absolutt ikke snakk om fhm her. OMAG er faktisk mer harry enn FHM, ts. Dessuten vil du mest sannsynlig gi fotografen rettighetene slik at han kan selge de videre til de han vil. 5
Gjest mann Skrevet 19. juli 2011 #82 Skrevet 19. juli 2011 Say what? Hun kan ikke forandre på hva folk syns, selv om hun skulle ønske det. Tåler hun ikke å gjøre noe som ER belasta, så bør hun la det vær. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #83 Skrevet 19. juli 2011 Hun kan ikke forandre på hva folk syns, selv om hun skulle ønske det. Tåler hun ikke å gjøre noe som ER belasta, så bør hun la det vær. Eh jeg tror du misforstod det innlegget som du quota. Det var ikke ts som skrev det, det var jeg. Som et svar til HunterLady.
Gjest HunterLady Skrevet 19. juli 2011 #84 Skrevet 19. juli 2011 TS spør om en bedømming,- og hun får en... Sorry ass. Jo, ok. Jeg ser den og er enig. Men man bør ikke tro at glamourmodeller er dumme og korttenkte, selv om det sikkert stemmer i noen tilfeller. Du kan mene hva du vil om bransjen, og for så vidt kan du mene hva du vil om menneskene i bransjen. Men du bør ikke sette de i én og samme bås.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #85 Skrevet 19. juli 2011 OMAG.no At du har lyst å bli assosiert med den nettsiden, ts! 7
Gjest MorAase Skrevet 19. juli 2011 #86 Skrevet 19. juli 2011 Det jeg mente var hvorfor man skal bry seg om noen andre synes det er white trash. Å ts har vel heller aldri sagt hun skal posere i blader som FHM, Vimenn osv? Skjønner ikke hvorfor folk sier det hele tiden. Hun skal tydeligvis bare ta noen bilder for morro skyld. Ikke havne på forsiden av FHM. Fordi, uavhengig av hva en selv mener, så vil andres stempel påvirke ens liv videre. 1
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #87 Skrevet 19. juli 2011 OMAG.no At du har lyst å bli assosiert med den nettsiden, ts! hvorfor er det så ille=
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #88 Skrevet 19. juli 2011 hvorfor er det så ille= Jeg gir opp...!!! Jeg syns du skal diskutere dette nøye med moren og faren din jeg. 3
Gjest mann Skrevet 19. juli 2011 #89 Skrevet 19. juli 2011 Eh jeg tror du misforstod det innlegget som du quota. Det var ikke ts som skrev det, det var jeg. Som et svar til HunterLady. OK, whatever. Men mitt svar blir det samme. Tåler hun å gjøre ting som Er belasta og kan stå for det etterpå og si "Ja, det gjorde jeg" og føle det komertablelt , så ta blider. Hvis ikke så la det vær. Yrket er uansett belasta selv om folk vil prøve å si det ikke er det. Nakenblider til å runke til er ikke høystatus, selv om jentene inbiller seg at det er ders mål i livet å bli begjært av fremmede menn.. 4
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #90 Skrevet 19. juli 2011 Jeg gir opp...!!! Jeg syns du skal diskutere dette nøye med moren og faren din jeg. de har da absolutt ikke noe med dette og gjøre?
Gjest Jente1990:) Skrevet 19. juli 2011 #91 Skrevet 19. juli 2011 Jeg stiller faktisk opp i FHM enn i OMAG for å si det slik. OMAG er harry og FHM har i hvert fall litt mere klasse over seg. Bare litt. Hadde ikke stilt opp i OMAG selv om jeg fikk penger for det. OMAG for meg er litt sånn desperater jenter som vil ha oppmerksomhet og vise hvor "deilige" de er. Det er så harry. 5
Gjest mann Skrevet 19. juli 2011 #92 Skrevet 19. juli 2011 hvorfor er det så ille= Med andre ord så er du ute etter at vi skal gjøre opp din mening for deg, og da er du ikke kandidat for å gjennomføre dette med inderstyrt stolthet eller egen kraft og overbevisning.
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #93 Skrevet 19. juli 2011 Med andre ord så er du ute etter at vi skal gjøre opp din mening for deg, og da er du ikke kandidat for å gjennomføre dette med inderstyrt stolthet eller egen kraft og overbevisning. nei, jeg spørr hvorfor akkurat omag er så ille... hva skiller de fra fhm osv
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #94 Skrevet 19. juli 2011 de har da absolutt ikke noe med dette og gjøre? Gjør det likevel du
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #95 Skrevet 19. juli 2011 Gjør det likevel du jeg trenger ikke snakke med dem om alt jeg har lyst til og gjøre, det velger jeg jo selv.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #96 Skrevet 19. juli 2011 nei, jeg spørr hvorfor akkurat omag er så ille... hva skiller de fra fhm osv Istad var du enig i at FHM absolutt var mest harry. Jente, du klarer ikke å tenke selv. Du driter på draget. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #97 Skrevet 19. juli 2011 jeg trenger ikke snakke med dem om alt jeg har lyst til og gjøre, det velger jeg jo selv. Gjør det likevel.
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #98 Skrevet 19. juli 2011 Istad var du enig i at FHM absolutt var mest harry. Jente, du klarer ikke å tenke selv. Du driter på draget. jeg har ikke sagt at de er mest harry?
Gjest mann Skrevet 19. juli 2011 #99 Skrevet 19. juli 2011 nei, jeg spørr hvorfor akkurat omag er så ille... hva skiller de fra fhm osv Ingen av delene vil gi deg klasse.Sorry. Du virker fortsatt ute etter at vi skal gi deg argumenter du selv burde kunnet gi OSS, dersom du var klar for å strippe foran kamera og leve godt med det etterpå. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #100 Skrevet 19. juli 2011 jeg har ikke sagt at de er mest harry? Jo i sta skrev du at bildene absolutt ikke skulle i FHM men i OMAG. Nå spør du hvorfor OMAG er så mye verre enn FHM. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå