Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #21 Skrevet 19. juli 2011 Det er nå iallfall ikke en tabbe i MITT liv at hun velger å fotograferes naken..?? Jeg skjønner ikke argumenteringen din i det hele tatt. Hun spør hva vi mener, jeg mener WHITE TRASH og TABBE. Forstår du? Og det med å gjøre det slutt; hun bør tenke lengre enn bare et halvt år fram. Det er altfor mange av de oppmerksomhetssyke nakenjentene som ikke klarer å se for seg scenarioer 10 år fram i tid og dermed følger av det de velger å gjøre som unge. Og poenget er uansett: At typen syns det er kult, er ikke et godt argument for å la seg fotografere toppløs i et magasin. Har jeg brukt det som ett argument? Jeg tilføyde det for at min kjære sin mening betyr mye, hadde ikke gjort det om han ikke hadde syntes noe om det.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #22 Skrevet 19. juli 2011 For det første, så har jeg ingen planer om og opptre helt naken i noe som helst blader. Omag er ett nettmagasin, så ikke alle i butikkene ser dette. I tilegg, hvor mange nakne kvinner har du sett i vi menn, fhm osv? Jeg har nemmelig aldri gjordt det. Det er enda verre at de skal ligge på nettet til evig tid. Da er det bedre å ha bildet sitt i et blad, som etterhvert blir gammelt. Og jo; Vi menn og FHM viser nakne bryster inni bladene sine. Ikke på framsiden, men inni. 5
babord Skrevet 19. juli 2011 #23 Skrevet 19. juli 2011 Jeg mener at det er en trashy ting å gjøre. Du velger det selv ja, men det er et valg som ville ha gitt meg en dårligere oppfatning av deg dersom jeg kjente deg. Det kan kanskje være lurt å spørre deg selv hvorfor du trenger den type oppmerksomhet? 6
Gjest MorAase Skrevet 19. juli 2011 #24 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har aldri sagt at det er fordi alle andre gjør det, jeg skrev bare at har to venninner som har gjort det, har god opplevelse med det, og ble kjempefine bilder. Noe jeg også har lyst til og prøve ut. Jeg kan gjøre det en gang, var det ikke så spennende som det virket som er det jo bare å ikke gjøre det igjen? Har aldri skutt noen før, men om det ikek er så spennende, så er det jo bare å ikke gjøre det igjen? Med andre ord, du har ennå ikke virkelig tenkt over og veid for og imot. er du klar over dine egne motiver for dette? Er du klar over hva du øsnker å oppnå? Er du klar over potensielle negative reaksjoner utenfra? Er du berett til åp ta disse og stå for dine bilder? Igjen, tenk over skikkelig hva DU vil og HVORFOR. Sett da dette opp mot prisen, for det har en pris, okke som. 2
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #25 Skrevet 19. juli 2011 Det er enda verre at de skal ligge på nettet til evig tid. Da er det bedre å ha bildet sitt i et blad, som etterhvert blir gammelt. Og jo; Vi menn og FHM viser nakne bryster inni bladene sine. Ikke på framsiden, men inni. Nakne bryster ja, ikke nakne kvinner. Og hva er så farlig med og vise brystene sine? Du har suttet på dem, alle vet hvordan bryster ser ut, for meg så er det ikke en intim ting, selvom jeg respekterer de som syntes det er det. 1
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #26 Skrevet 19. juli 2011 Har aldri skutt noen før, men om det ikek er så spennende, så er det jo bare å ikke gjøre det igjen? Med andre ord, du har ennå ikke virkelig tenkt over og veid for og imot. er du klar over dine egne motiver for dette? Er du klar over hva du øsnker å oppnå? Er du klar over potensielle negative reaksjoner utenfra? Er du berett til åp ta disse og stå for dine bilder? Igjen, tenk over skikkelig hva DU vil og HVORFOR. Sett da dette opp mot prisen, for det har en pris, okke som. Det er en photoshoot det er snakk om, ikke krigen. Syntes du overreagerer voldsomt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #27 Skrevet 19. juli 2011 Har jeg brukt det som ett argument? Jeg tilføyde det for at min kjære sin mening betyr mye, hadde ikke gjort det om han ikke hadde syntes noe om det. Som jeg skrev tidligere: Han har mulighet til lett gå videre etter dette, det har ikke du. Men jeg driter nå vel langt i at du skal ta toppløs bilder som skal legge ut på nett. Så lenge du ikke er min datter så er jeg fornøyd. JEG mener det er white trash, og en tabbe. Om du ikke mener dette så må du gjøre akkurat som du vil. 7
Fluffe Skrevet 19. juli 2011 #28 Skrevet 19. juli 2011 Ville aldri i mitt liv latt slike bilder av meg selv flyte rundt om kring i verden. Ikke bare kunne det skadet sjansen for evt andre jobber jeg skulle søkt på i fremtiden, men jeg hadde ikke følt at kroppen var privat mere. Nei slikt ville jeg aldri gjort. 5
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #29 Skrevet 19. juli 2011 Ville aldri i mitt liv latt slike bilder av meg selv flyte rundt om kring i verden. Ikke bare kunne det skadet sjansen for evt andre jobber jeg skulle søkt på i fremtiden, men jeg hadde ikke følt at kroppen var privat mere. Nei slikt ville jeg aldri gjort. Det kan jeg godt forstå
Gjest Kathpus Skrevet 19. juli 2011 #30 Skrevet 19. juli 2011 Det er nå iallfall ikke en tabbe i MITT liv at hun velger å fotograferes naken..?? Jeg skjønner ikke argumenteringen din i det hele tatt. Hun spør hva vi mener, jeg mener WHITE TRASH og TABBE. Forstår du? Og det med å gjøre det slutt; hun bør tenke lengre enn bare et halvt år fram. Det er altfor mange av de oppmerksomhetssyke nakenjentene som ikke klarer å se for seg scenarioer 10 år fram i tid og dermed følger av det de velger å gjøre som unge. Og poenget er uansett: At typen syns det er kult, er ikke et godt argument for å la seg fotografere toppløs i et magasin. du forteller henne at HUN gjør en tabbe! Hvordan kan du vite hva som er en tabbe for henne? Ja, hun burde tenke nøye igjennom dette, slik man bør gjør med alle handlinger. Det jeg reagerte på, er at du forteller henne at dette er en tabbe i hennes liv, og at hun og typen vil gjøre det slutt. Det finnes ingen garanti for det.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #31 Skrevet 19. juli 2011 Nakne bryster ja, ikke nakne kvinner. Og hva er så farlig med og vise brystene sine? Du har suttet på dem, alle vet hvordan bryster ser ut, for meg så er det ikke en intim ting, selvom jeg respekterer de som syntes det er det. Men du spør om meningen vår her, og så blir du sur når noen ikke støtter deg i det du ønsker å gjøre? At du ikke har lært av alle andre "glamourmodellers" historie. De fleste har blitt lurt trill rundt opptil flere ganger. Glamourmodellenes tid er forbi. 6
Gjest MorAase Skrevet 19. juli 2011 #32 Skrevet 19. juli 2011 Det er en photoshoot det er snakk om, ikke krigen. Syntes du overreagerer voldsomt. Du trenger jo spissformuleringer for å begynne å tenke. Det vil si, for å se at ikke alle hopper ivirig opp og ned og applauserer ditt valg, når det er tydelig at du ikke har tenkt over alle fasetter ved handlingen. 1
Gjest WinninG Skrevet 19. juli 2011 #33 Skrevet 19. juli 2011 Så flott at norske jenter har store ambisjoner i livet... 5
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #34 Skrevet 19. juli 2011 Så flott at norske jenter har store ambisjoner i livet... Det er snakk om en photoshoot for morro skyld
Gjest Kathpus Skrevet 19. juli 2011 #35 Skrevet 19. juli 2011 Det er snakk om en photoshoot for morro skyld Som sagt; gjør det du selv vil, men tenk grundig gjennom det.
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #36 Skrevet 19. juli 2011 Men du spør om meningen vår her, og så blir du sur når noen ikke støtter deg i det du ønsker å gjøre? At du ikke har lært av alle andre "glamourmodellers" historie. De fleste har blitt lurt trill rundt opptil flere ganger. Glamourmodellenes tid er forbi. Jeg er ikke sur, viste bare ikke at folk hadde et så strengt syn på nettopp dette. Men da er vel calvin klein reklamene også ille da regner jeg med?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #37 Skrevet 19. juli 2011 du forteller henne at HUN gjør en tabbe! Hvordan kan du vite hva som er en tabbe for henne? Ja, hun burde tenke nøye igjennom dette, slik man bør gjør med alle handlinger. Det jeg reagerte på, er at du forteller henne at dette er en tabbe i hennes liv, og at hun og typen vil gjøre det slutt. Det finnes ingen garanti for det. Æsj, du bare vaser. Som jeg har forklart tidligere: Det med typen er bare å se på statistikk. All logikk og sunn fornuft tilsier at det mest sannsynlig kommer til å bli slutt. Det var for å tegne opp et scenario om hva som mest sannsynlig kommer til å skje. JA, DET ER EN TABBE I HENNES LIV! Jeg orker ikke å diskutere mer med deg, jeg tror ikke helt du skjønner så mye. 4
Chiqette Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #38 Skrevet 19. juli 2011 Æsj, du bare vaser. Som jeg har forklart tidligere: Det med typen er bare å se på statistikk. All logikk og sunn fornuft tilsier at det mest sannsynlig kommer til å bli slutt. Det var for å tegne opp et scenario om hva som mest sannsynlig kommer til å skje. JA, DET ER EN TABBE I HENNES LIV! Jeg orker ikke å diskutere mer med deg, jeg tror ikke helt du skjønner så mye. Bare sånn for morro skyld, hadde det vært en tabbe i mitt liv, om jeg hadde tjent millioner på det, levd drømmelivet og hatt det bra hele tiden? Har ingen planer om og ha det som yrke, men sånn for morro skyld, vill jeg ikke tru det er en tabbe?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #39 Skrevet 19. juli 2011 Jeg er ikke sur, viste bare ikke at folk hadde et så strengt syn på nettopp dette. Men da er vel calvin klein reklamene også ille da regner jeg med? Haha, du får iallfall ikke Calvin Klein oppdrag etter å ha deiget deg i FHM og ViMenn. Huff, du er for ung stakkars. Men stå på; Get NAKED. 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #40 Skrevet 19. juli 2011 Bare sånn for morro skyld, hadde det vært en tabbe i mitt liv, om jeg hadde tjent millioner på det, levd drømmelivet og hatt det bra hele tiden? Har ingen planer om og ha det som yrke, men sånn for morro skyld, vill jeg ikke tru det er en tabbe? Men kjære deg, om du mener det IKKE er en tabbe, så gjør du det!! Du klarer ikke å få meg til å endre mitt syn, som jeg har sagt en million ganger: white trash og tabbe. På samme måte som at jeg ikke klarer å endre ditt syn på at dette visstnok er dødsbra. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå