Gå til innhold

Glamourmodeller?

Fremhevede innlegg

Gjest Michelle82
Skrevet

Du må være rimelig desperat etter oppmerksomhet og annerkjennelse for å stille opp i 'herreblader'.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Sa du ikke nettopp at det ikke var noen forskjell? Så da er det jo det samme om du males eller fotograferes.

Vel, men noen modeller gidder ikke å jobbe for malere og skulptører pga det tar for lang tid å bli ferdig med et prosjekt og jeg vil ikke bli fotografert pga jeg vil ha mer betalt enn det som er vanlig for deres modeller å få. Kunstnerisk sett er det samme sak, men den enkeltes modell preferanse for oppdrag blir noe annet.

Skrevet

Dette har jeg hørt flere si, og som oftest er dette personer som ikke hadde fått stilt opp på forsida om de så betalte FHM 1 million kroner.

Uff, det såpass tap for oss andre å ikke være på forsiden. Hvis du føler at du er såpass desperat etter oppmerskomhet at du må på forsiden av FHM. Kjør på HunterLady.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

(må man være kort for å være aktmodell?)

Nei, men de fleste av oss er.

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Du må være rimelig desperat etter oppmerksomhet og annerkjennelse for å stille opp i 'herreblader'.

Hørt om å være ekshibisjonistisk? Selv om man liker å vise seg fram så trenger det ikke å ha en dritt med anerkjennelse og bekreftelse å gjøre. Oppmerksomhet er selvsagt, men det finnes veldig få som ser at oppmerksomhetsbehov ikke trenger å ha noe med desperasjon eller bekreftelse å gjøre.

Man kan ha det fullstendig perfekt med seg selv og selvbildet sitt selv om man stiller opp i herreblader.

Men det er helst ikke alle som liker å tro det, så da er det lettere å slenge dritt til de jentene som man ikke liker :)

Endret av HunterLady
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Den dagen jeg ikke lenger får et kick av å se et maleri av meg selv bli til, den dagen er det over.

Gjest HunterLady
Skrevet

Uff, det såpass tap for oss andre å ikke være på forsiden. Hvis du føler at du er såpass desperat etter oppmerskomhet at du må på forsiden av FHM. Kjør på HunterLady.

Nok et bevis på ignoranse.

Skrevet

Den dagen jeg ikke lenger får et kick av å se et maleri av meg selv

Vet du hva det kalles? Narsissisme.

• Liker 3
Skrevet

Hørt om å være ekshibisjonistisk? Selv om man liker å vise seg fram så trenger det ikke å ha en dritt med anerkjennelse og bekreftelse å gjøre. Oppmerksomhet er selvsagt, men det finnes veldig få som ser at oppmerksomhetsbehov ikke trenger å ha noe med desperasjon eller bekreftelse å gjøre.

Man kan ha det fullstendig perfekt med seg selv og selvbildet sitt selv om man stiller opp i herreblader.

Men det er helst ikke alle som liker å tro det, så da er det lettere å slenge dritt til de jentene som man ikke liker :)

Nei, nei, du fremstår aldri som desperat etter annerkjennelse...Ta en titt på innleggene du har skrevet på KG og alt du har lagt ut om ting du har gjort i fortiden.

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Vet du hva det kalles? Narsissisme.

Eksibisjonisme er nok begrepet du trenger å lære deg.

Skrevet

Nei, men de fleste av oss er.

Hvor får du det fra at de fleste aktmodeller er kortvokste kvinner? Kunstnere har da i alle år være interessert i å male alle slags kroppsfasonger, og mennesker med ulike høyder. Det finnes tynne, vanlige, overvektige, lave og høye aktmodeller.

• Liker 3
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvor får du det fra at de fleste aktmodeller er kortvokste kvinner? Kunstnere har da i alle år være interessert i å male alle slags kroppsfasonger, og mennesker med ulike høyder. Det finnes tynne, vanlige, overvektige, lave og høye aktmodeller.

Du fikk med deg ordet "fleste"?

Skrevet

Eksibisjonisme er nok begrepet du trenger å lære deg.

Nei, når du får et "kick" av å se på deg selv, så er du en narsisist. Men kall det hva du vil, ingen narsisister vil jo erkjenne at de er det uansett.

• Liker 3
Skrevet

Nei, når du får et "kick" av å se på deg selv, så er du en narsisist. Men kall det hva du vil, ingen narsisister vil jo erkjenne at de er det uansett.

Nei, det er da helt feil, bak ordet Narsissist ligger det veldig mye mer enn å få "kick" av å se seg selv. Narrsissisme handler om tapt kjærlighet i barndommen, en ensomhet som kun slukkes gjennom seg selv.

Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, jeg vil si til forfatter av hovedinnlegg at: Få betalt for jobben du gjør og ha i kontrakten eksplisitt hva bildene kan brukes til eller ei. Hvis oppdragsgiver prøver seg på å komme med skit som "så vanskelig du er da", gå derfra med en gang.

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, nei, du fremstår aldri som desperat etter annerkjennelse...Ta en titt på innleggene du har skrevet på KG og alt du har lagt ut om ting du har gjort i fortiden.

Selv om noen er ekstreme i dine øyne og mest sannsynlig veldig forskjellig fra deg selv, så er de ikke automatisk på jakt etter bekreftelse. Jeg har valgt å være åpen om min fortid, både her og ellers i hverdagen. Jeg fisker ikke etter bekreftelse pga fortiden min. Dummeste jeg har hørt.

Gjest "gjest"
Skrevet

De der bitre anonyme brukerne burde få seg et liv.

Skrevet

De der bitre anonyme brukerne burde få seg et liv.

Og hva med moderatoren og de utallige andre brukerne som var enige med oss i diskusjonen mot deg? Burde de også "få seg et liv"? Eller er det du som burde det?

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Og hva med moderatoren og de utallige andre brukerne som var enige med oss i diskusjonen mot deg? Burde de også "få seg et liv"? Eller er det du som burde det?

Vel, de er registrerte brukere. Det blir noe helt annet.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg burde kanskje heller skjult meg som AB når jeg skriver "utagerende" innlegg?

Ikke alle er fullstendig A4 vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...