Gjest Michelle82 Skrevet 10. august 2011 #241 Skrevet 10. august 2011 Du må være rimelig desperat etter oppmerksomhet og annerkjennelse for å stille opp i 'herreblader'. 2
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #242 Skrevet 10. august 2011 Sa du ikke nettopp at det ikke var noen forskjell? Så da er det jo det samme om du males eller fotograferes. Vel, men noen modeller gidder ikke å jobbe for malere og skulptører pga det tar for lang tid å bli ferdig med et prosjekt og jeg vil ikke bli fotografert pga jeg vil ha mer betalt enn det som er vanlig for deres modeller å få. Kunstnerisk sett er det samme sak, men den enkeltes modell preferanse for oppdrag blir noe annet.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #243 Skrevet 10. august 2011 Dette har jeg hørt flere si, og som oftest er dette personer som ikke hadde fått stilt opp på forsida om de så betalte FHM 1 million kroner. Uff, det såpass tap for oss andre å ikke være på forsiden. Hvis du føler at du er såpass desperat etter oppmerskomhet at du må på forsiden av FHM. Kjør på HunterLady. 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #244 Skrevet 10. august 2011 (må man være kort for å være aktmodell?) Nei, men de fleste av oss er.
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #245 Skrevet 10. august 2011 (endret) Du må være rimelig desperat etter oppmerksomhet og annerkjennelse for å stille opp i 'herreblader'. Hørt om å være ekshibisjonistisk? Selv om man liker å vise seg fram så trenger det ikke å ha en dritt med anerkjennelse og bekreftelse å gjøre. Oppmerksomhet er selvsagt, men det finnes veldig få som ser at oppmerksomhetsbehov ikke trenger å ha noe med desperasjon eller bekreftelse å gjøre. Man kan ha det fullstendig perfekt med seg selv og selvbildet sitt selv om man stiller opp i herreblader. Men det er helst ikke alle som liker å tro det, så da er det lettere å slenge dritt til de jentene som man ikke liker Endret 10. august 2011 av HunterLady 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #246 Skrevet 10. august 2011 Den dagen jeg ikke lenger får et kick av å se et maleri av meg selv bli til, den dagen er det over.
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #247 Skrevet 10. august 2011 Uff, det såpass tap for oss andre å ikke være på forsiden. Hvis du føler at du er såpass desperat etter oppmerskomhet at du må på forsiden av FHM. Kjør på HunterLady. Nok et bevis på ignoranse.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #248 Skrevet 10. august 2011 Den dagen jeg ikke lenger får et kick av å se et maleri av meg selv Vet du hva det kalles? Narsissisme. 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #249 Skrevet 10. august 2011 Hørt om å være ekshibisjonistisk? Selv om man liker å vise seg fram så trenger det ikke å ha en dritt med anerkjennelse og bekreftelse å gjøre. Oppmerksomhet er selvsagt, men det finnes veldig få som ser at oppmerksomhetsbehov ikke trenger å ha noe med desperasjon eller bekreftelse å gjøre. Man kan ha det fullstendig perfekt med seg selv og selvbildet sitt selv om man stiller opp i herreblader. Men det er helst ikke alle som liker å tro det, så da er det lettere å slenge dritt til de jentene som man ikke liker Nei, nei, du fremstår aldri som desperat etter annerkjennelse...Ta en titt på innleggene du har skrevet på KG og alt du har lagt ut om ting du har gjort i fortiden. 2
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #250 Skrevet 10. august 2011 Vet du hva det kalles? Narsissisme. Eksibisjonisme er nok begrepet du trenger å lære deg.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #251 Skrevet 10. august 2011 Nei, men de fleste av oss er. Hvor får du det fra at de fleste aktmodeller er kortvokste kvinner? Kunstnere har da i alle år være interessert i å male alle slags kroppsfasonger, og mennesker med ulike høyder. Det finnes tynne, vanlige, overvektige, lave og høye aktmodeller. 3
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #252 Skrevet 10. august 2011 Hvor får du det fra at de fleste aktmodeller er kortvokste kvinner? Kunstnere har da i alle år være interessert i å male alle slags kroppsfasonger, og mennesker med ulike høyder. Det finnes tynne, vanlige, overvektige, lave og høye aktmodeller. Du fikk med deg ordet "fleste"?
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #253 Skrevet 10. august 2011 Eksibisjonisme er nok begrepet du trenger å lære deg. Nei, når du får et "kick" av å se på deg selv, så er du en narsisist. Men kall det hva du vil, ingen narsisister vil jo erkjenne at de er det uansett. 3
sequin Skrevet 10. august 2011 #254 Skrevet 10. august 2011 Nei, når du får et "kick" av å se på deg selv, så er du en narsisist. Men kall det hva du vil, ingen narsisister vil jo erkjenne at de er det uansett. Nei, det er da helt feil, bak ordet Narsissist ligger det veldig mye mer enn å få "kick" av å se seg selv. Narrsissisme handler om tapt kjærlighet i barndommen, en ensomhet som kun slukkes gjennom seg selv.
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #255 Skrevet 10. august 2011 Vel, jeg vil si til forfatter av hovedinnlegg at: Få betalt for jobben du gjør og ha i kontrakten eksplisitt hva bildene kan brukes til eller ei. Hvis oppdragsgiver prøver seg på å komme med skit som "så vanskelig du er da", gå derfra med en gang.
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #256 Skrevet 10. august 2011 Nei, nei, du fremstår aldri som desperat etter annerkjennelse...Ta en titt på innleggene du har skrevet på KG og alt du har lagt ut om ting du har gjort i fortiden. Selv om noen er ekstreme i dine øyne og mest sannsynlig veldig forskjellig fra deg selv, så er de ikke automatisk på jakt etter bekreftelse. Jeg har valgt å være åpen om min fortid, både her og ellers i hverdagen. Jeg fisker ikke etter bekreftelse pga fortiden min. Dummeste jeg har hørt.
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #257 Skrevet 10. august 2011 De der bitre anonyme brukerne burde få seg et liv.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2011 #258 Skrevet 10. august 2011 De der bitre anonyme brukerne burde få seg et liv. Og hva med moderatoren og de utallige andre brukerne som var enige med oss i diskusjonen mot deg? Burde de også "få seg et liv"? Eller er det du som burde det? 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. august 2011 #259 Skrevet 10. august 2011 Og hva med moderatoren og de utallige andre brukerne som var enige med oss i diskusjonen mot deg? Burde de også "få seg et liv"? Eller er det du som burde det? Vel, de er registrerte brukere. Det blir noe helt annet.
Gjest HunterLady Skrevet 10. august 2011 #260 Skrevet 10. august 2011 Nei, nei, du fremstår aldri som desperat etter annerkjennelse...Ta en titt på innleggene du har skrevet på KG og alt du har lagt ut om ting du har gjort i fortiden. Jeg burde kanskje heller skjult meg som AB når jeg skriver "utagerende" innlegg? Ikke alle er fullstendig A4 vettu.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå