Gå til innhold

Tale

Gjest Søteplet

Anbefalte innlegg

Gjest Søteplet
Skrevet

Hei! Gifter meg med en fantastisk mann i nærmeste(!) fremtid og lurte på en ting. Jeg ble fortalt av toastmaster at hun sang "jeg digger digger digger digger deg" sangen fra sesam stasjon til sin kjære i bryllupet. Det syns jeg er en fantastisk ide, men føler ikke at jeg kan bruke den samme sangen!

Jeg er eksepsjonellt dårlig til å snakke for meg, så sang er midt i blinken!

Så, kjære KG, har dere noen andre søte/morsome sanger jeg kan synge til min kjære i talen? Trenger alle forslag jeg kan få!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Åååh, jeg vil gifte meg med en nordlending som kan synge refrenget til Halvdan Sivertsens "Hvis du vil ha mæ" til meg. (Bare synd det nok blir med en vestlending uten sangstemme istedet! :fnise: ) Så det er mitt forslag til deg ;) Selv om Metemors sitt var bedre. :fnise:

"Hvis du vil ha mæ når hverdagen kommer, og se mæ i vårlys når høsten e her. Så e æ din både vinter og sommer, og hardt ska æ hold dæ når natta e nær.."

:rodmer:

EDIT: Skriveleif galore.

Endret av Lille Måne
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åååh, jeg vil gifte meg med en nordlending som kan synge refrenget til Halvdan Sivertsens "Hvis du vil ha mæ" til meg. (Bare synd det nok blir med en vestlending uten sangstemme istedet! :fnise: ) Så det er mitt forslag til deg ;) Selv om Metemors sitt var bedre. :fnise:

"Hvis du vil ha mæ når hverdagen kommer, og se mæ i vårlys når høsten e her. Så e æ din både vinter og sommer, og hardt ska æ hold dæ når natta e nær.."

:rodmer:

EDIT: Skriveleif galore.

Den e fiiiiiin <3 skal huske det når æ skal gifte mæ. hilsen nordlenning, hehe...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Norsk eller engelsk?

Gjest Søteplet
Skrevet

Norsk eller engelsk?

Har ingenting å si =)

Gjest Adriane
Skrevet (endret)

"From this moment on" - Shania Twain. Skulle vi hatt den type bryllup (med taler etc) - ville jeg sunget denne til min kjære ;-) (spotify:track:2EFNNFGIgSqHZaU1V16KRr)

http://www.youtube.com/watch?v=9PojP6lCRq0- Cecilia Vennersten

- Tor Endresen

"Det vakreste som fins" - Jahn Teigen

(spotify:track:540RHDIFG7xAtbYS0ay42d)

Det var noen tips - har mange fler innabords, hehehe ;-)

Endret av Adriane
Gjest Adriane
Skrevet (endret)

Ved nærmere ettertanke spurte du vel strengt tatt etter en søt/morsom sang, hehe. Det er denne her da, den er jo ikke om kjærestepar sånn sett, men den kan funke allikevel. (Evt kan man jo bytte ut ordet "venner" med noe annet.)

Du kan finne hele teksten f.eks her

Og selvsagt

av Halvdan Sivertsen (men den er vel kanskje litt klisjé, jeg vet ikke). Endret av Adriane
  • 1 måned senere...
Gjest Søteplet
Skrevet

TS her!

Det ble "Du og jeg" fra kaptein sabeltann =) Han gråt <3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...