Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg inn på sykehuset til GU.

Det er nå tre mnd siden jeg var inn til laparaskopi. Nå skal det sjekkes om alt "fremdeles" står bra til.

*biter negler*

Forhåpentligvis får jeg også snakket litt med legen om "videre gang", dersom jeg ikke får EL nå av denne Pergo-kuren (Jeg fikk jo ikke EL forrige gang)

tror ikke jeg har lyst til å starte på enda en kur, og få bare bivirkningene :-?

Forhåpentligvis får jegogså høre noe om Bananmannens sædprøve som ble levert i går.

Så jeg er veldig spent.

Jeg og Bananmannen har snakket om å prøve assistert befruktning dersom hans prøve ikke er blitt bedre, eller dersom jeg ikke får EL av Pergo. Så vi får bare vente å høre hva legen sier.

(Bananmannen skal ikke være med da, men jeg skal "oversende" informasjon så godt jeg kan) :wink:

Og nå skal jeg skrive ut chart for denne syklusen - i tilfelle gyn er int i å se på den. (Det har de ikke vært tidligere, men jeg kan jo håpe på at min månedslange tempe-periode gir "avkastning" en gang) :wink:

Tenk på meg da, vær så snill

*klem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i hauger og lass!!

Krysser alt jeg har for at det skal ordne seg for dere!!!

Skrevet

Lykke til Chiquita :tommel:

Du må no fortelle hvordan det gikk :smile:

Skrevet

Lykke til, Chiquita!

Selvsagt tenker vi på deg!

Oppdater gjerne... :wink:

Skrevet

HAr skrevet om legebesøket i dagboken min:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...p=778602#778602

da er jeg hjemme igjen, etter en egentlig "skuffende" legetime.  

Jeg ble ikke undersøkt engang - snakket "bare" med legen.  

Han trodde ikke det skulle være noe vist i å undersøke meg, for det er ikke noe de kan gjøre alikevell....  

Men det var jo spesielt to positive ting også da:  

1. Jeg fikk høre resultatene fra blodprøven som jeg leverte i juni! De hadde funnet den igjen!!!!  

2. Vi blir nå henvist til St.Olavs for videre behandling  

Men jeg skal fortsette å gå ferdig disse pergotime-kurene da, så får vi se hva som hender.  

Legen min sa at han var den yngste han noengang hadde hatt inne til fertilitetsutredning  

Vel, det er jo bare positivt for oss som finner ut av det tidlig da, i stedet for å måtte vente i enda 5 år +  

*takk til alle dere som har tenkt på meg*

*kjempeklem*

• 2 år senere...
Skrevet

Kom nettopp over denne traaden (kjeder meg litt, ja! :ler: ) og synes det er saa koselig at dere fikk det til og naa venter nummer to, Chiquita!

Hyggelig aa lese at det er haap for oss som kanskje maa ha litt assistanse, enten det er pergo eller ivf.

Skrevet

Så det var du som hentet den opp ja.

Jeg begynte å lure på når jeg hadde skrevet denne tråden - for jeg kunne ikke huske hva jeg hadde vært så spent på... ;)

Tenk, dette er bare litt over 2 år siden, og jeg får snart nr 2.

Det er håp i hengende snøre, og det gjelder å ikke gi opp på veien før alt er prøvd, mener jeg.

Lykke til alle andre i samme situasjon.

Gikk det for oss (med PCOS og nedsatt sædkvelitet), så er det håp for dere også.

:klem:

Skrevet

Det er håp i hengende snøre, og det gjelder å ikke gi opp på veien før alt er prøvd, mener jeg.

Lykke til alle andre i samme situasjon.

Gikk det for oss (med PCOS og nedsatt sædkvelitet), så er det håp for dere også.

:klem:

Det var et fint uttrykk....

Tusen takk, Chiquita! :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...