AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Håper noen kreative her kan hjelpe meg og komme med noen innspill. Jeg bor på 31 kvm, det er en ettroms. Kjøkkenet er skilt fra stua med en vegg og mot vinduene har jeg plass til et større kjøkkenbord enn jeg har nå. Jeg er av typen som ikke kan kaste noe, men nå må jeg snart. Har 27 uåpnede pappesker med bøker, og diverse og alt går ikke i boden.Skal sortere og må vel gi bort en del, men vet ikke hvor jeg får gitt bort? Bor i Oslo og har ikke bil. Men hvor kan jeg få kjøpt et kjøkkenbord som er avlangt, smalt og maks 120 langt? Har vært på Ikea men der fant jeg ikke hvitt eller glassbord. Jeg har to stålrørstoler fra 70-tallet, den ene er gul og den andre er rød : http://2.bp.blogspot.com/_9n7flfYSqtg/TSIin6DWQ1I/AAAAAAAAAzM/_wMP46FyTo8/s1600/0323.jpg De vil jeg ikke gi bort, men vet ikke om det passer med et hvitt bord da eller om jeg like gjerne kan ha et trehvitt (bjørk). Hva gir mest romfølelse? Jeg vil heller ikke ha et helt hvitt, rosa og pastellfarget hjem, selv om jeg har noen innslag og prøver å unngå mørke og dystre farger. Har mange ideer og synes det er morsomt, men tar gjerne i mot råd og tips.
Jamme Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Prøv deg på gi bort-seksjonen på finn.no! Da kan du legge ut bilde/beskrivelse av det du skal gi bort, også kommer folk og henter det selv. Vinn-vinn! En annen mulighet er å høre om et loppemarked er interessert - det er mange som henter tingene for deg. Her er en oversikt over loppemarkeder som trenger lopper i nær fremtid.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Er du bestemt på at det skal være et trebord? Hvis ikke kan du se etter et respatexbord med samme type bein, jeg har sett dem på masse loppemarked og de er smalere enn moderne bord, pluss at de ofte kan trekkes ut. Med stålbein får du også et lettere uttrykk. Noe sånt som dette.
SmallTalk Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 (endret) Lena spisebord fra Skeidar er hvitt, har stålbein og er på 120x76 cm. Endret 19. juli 2011 av SmallTalk
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #5 Skrevet 20. juli 2011 Nei, det trenger ikke være trebord. Det er en utfordring å møblere en liten leilighet, men også veldig spennende. Takk for svar og linker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå