Gå til innhold

Rar orgasme.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått meg en ny sexpartner og vi har utrolig deilig sex, men ..... han har utrolig stamina i sengen og jeg kommer 2-3 ganger för han kommer ... Men etter jeg har kommet 2-3 ganger og får en ny orgasme.. huff dette er flaut selv om dette er anonymt... Vell jeg tisser samtidlig som jeg kommer.... det er ikke mye men vi merker godt at det blit veldig vått....

Noen som vet hvordan jeg kan unngå dette? ( bare for å ha det sagt er den "tisse" orgasmen veldig veldig extrem.

Er det normal eller? Jeg har aldri opplevd dette og jeg er 30+

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tisser sannsynligvis ikke, jeg tipper du ejakulerer. Sprutorgasmer finner du masse informasjon om hvis du googler det.

Gjest KateW
Skrevet

Jeg tror ikke du tisser, jeg tror du spruter. Gratulerer!

Skrevet

Du tisser ikke, du spruter! Jeg gjør det stadig vekk og syntes det var flau selv, helt til jeg squirta sammen med kjæresten en gang og han ble helt spinnvill og syntes ddet var råsexy :)

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan unngå dette? ( bare for å ha det sagt er den "tisse" orgasmen veldig veldig extrem.

Er det normal eller? Jeg har aldri opplevd dette og jeg er 30+

Mitt råd: Ikke gjør noe for å unngå det, men heller nyyyyt det! Det er ikke urin, men det er litt ekkelt første gangen en opplever akkurat det.

Jeg måtte ty til google etter min første :wink:

Skrevet

Du ejakulerer - gratulerer :)

AnonymBruker
Skrevet

Ts her; Har googlet det nå og er kansje litt bere komfertabel.

Må bare adde; etter förste gang ble jeg så flau at jeg klatre nesten ikke å see typen i öynene, men så skjenkte han meg full ( og jeg tro han har googlet litt) og fingrer meg så jeg hadde 2 dprut orgasmer på 10min..... Han elsket det.

og jeg ... vell jeg er flau.

Han vet at jeg har hatt over 50+ sex partnere og han har bare hatt en. ( han er 23 og jeg er 31) og han er den förste som har gitt meg dette :hakeslepp::rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...