miss summer Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Hva er vanlig å betale for band til bryllupsfesten? jeg skal kun ha de til dans på kvelden.
Niennas Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Tror det blir umulig å gi deg en "dette er vanlig"-pris. Det kommer ann på hvor proffe bandet er, hvor mange som er i bandet osv. Du får rett og slett bare kontakte flere band, og høre hva de skal ha for en kveld. I tillegg så kan det jo komme tillegg, som mat og reisepenger.
Anglofil Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Jeg sendte sikkert 30 forespørsler til ulike band, og da fikk jeg tilbud om alt fra 5000 kr til 35000 kr. Vi valgte til slutt et band som vi betaler 8500 kr for. Mvh Yvonne
miss summer Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2011 Jeg sendte sikkert 30 forespørsler til ulike band, og da fikk jeg tilbud om alt fra 5000 kr til 35000 kr. Vi valgte til slutt et band som vi betaler 8500 kr for. Mvh Yvonne hvor lenge spillte de da? er det 3 * 45 som er vanlig? dette var en pris jeg også håper å finne et ok band til. ga dere noe i tillegg til dette for kjøring og sånnt? TS
Anglofil Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 hvor lenge spillte de da? er det 3 * 45 som er vanlig? dette var en pris jeg også håper å finne et ok band til. ga dere noe i tillegg til dette for kjøring og sånnt? TS De spiller i fire timer, er det vi har fått vite, og regner med at de selvsagt trenger noen pauser underveis. Dette er inkludert kjøring osv. Mvh Yvonne 1
Niennas Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Viktig å huske på at alle band har forskjellige musikkpreferanser. Det er viktig at dere er enig om hvilken musikk de skal spille, og at dere faktisk liker stemmene deres. 1
Anglofil Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Viktig å huske på at alle band har forskjellige musikkpreferanser. Det er viktig at dere er enig om hvilken musikk de skal spille, og at dere faktisk liker stemmene deres. Er ikke dette naturlig å sjekke ut når man får svar tilbake fra band? Jeg ville ihvertfall aldri valgt band hvis jeg ikke visste hvordan de hørtes ut. Mvh Yvonne
miss summer Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2011 jeg ville heller ikke valgt et band jeg ikke visste hvordan hørtes ut. flere band har lagt seg ut på youtube. da kan man se og høre. men det er faktisk mange band jeg ikke finner der også. har sendt mail til et band tidligere i dag og spurt både om pris og om det er mulig å høre de spille og synge. rart ikke alle band har video eller lydklipp på hjemmesidene sine.. TS
Niennas Skrevet 19. juli 2011 #10 Skrevet 19. juli 2011 Er ikke dette naturlig å sjekke ut når man får svar tilbake fra band? Jeg ville ihvertfall aldri valgt band hvis jeg ikke visste hvordan de hørtes ut. Mvh Yvonne Fikk bare inntrykk av at det var pengene som var viktig, det var derfor jeg nevnte det. og uansett, hvis du vil ha slagere fra 60-70-80-tallet, og bandet spiller for det meste Jazz, da sier det jo seg selv at det ikke kommer til å gå så bra. Jeg har inntrykk av at de bandene som ikke har musikk liggende ute, men sender via mail er redd for at noen skal misbruke dem.
Anglofil Skrevet 19. juli 2011 #11 Skrevet 19. juli 2011 Jeg tenker at begge deler er viktig. Både pris og musikk må være riktig. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå