AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Har flere kompiser som sier at de vil ha meg. Som i at de vil bli kjæreste med meg. Til og med en venninne som sier det, ja hun er bi. Men den eneste jeg vil ha, er personen jeg ikke kan få. En som jeg har datet i en stund, men som plutselig ikke lar seg høre fra seg. Som ikke lenger svarer på meldinger o.l. Klarer ikke å komme over han, for jeg håper forsatt at det kan bli oss Tragis? Ja jeg vet!
Gjest Hedvig92 Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Vil ikke kalle det et luksusproblem.. Man kan ikke noe for den man liker/elsker.. det bare er slik. Selv om det er mange som vil ha deg, er det ikke sikkert du liker dem og føler noe for dem.. Hadde samme problemet for et par år siden.. likte en gutt som var en av mine beste venner, men han ville bare ha meg som venn.. måtte bare prøve å komme meg videre og ta tiden til hjelp.. det er vanskelig, men nå er jeg i et nytt forhold med en jeg elsker, og gutten jeg likte før er min bestevenn og forholdet vårt er helt normalt
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Det er så typisk det! At den man liker og vil ha, ja det er den man ikke kan få... Har skjedd meg mange ganger! Er vel derfor jeg er singel. Jeg anbefaler deg å prøve å glemme denne gutten. Altså vil han ikke ha deg, så synes jeg ikke du skal stresse med å få han til å like deg (du vil vel han skal like deg, uten å måtte jobbe for det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå