Gå til innhold

klitoris

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har aldri sett min jeg...!! :roll:

unormalt....?

Jeg kjenner den jo, kjenner at den er der og at den er følsom. Den er vel gjemt bak en hudfold, men klarer ikke få øye på den uansett..... (Ja, har lett godt :ler: )

Litt flaut dette her.. :oops: men er jo anonym :briller:

Kan jo tenke meg at hvis en av det motsatte kjønn ikke finner'n så begynner de å lure..

Vet jo at det er stor variasjon i størrelsen på klitoris da. Men er min såå liten da eller? (godt jeg ikke ble gutt da :wink: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se den???? Hvorfor skal du det da? :o

Det holder da lenge å vite hvor den sitter. Å stimulere klitoris uten beskyttende hudfolder mellom anbefales ikke i det hele tatt - den er så følsom at det gjør vondt!

Forøvrig ligger mesteparten av klitoris gjemt inne i kroppen - det er bare knoppen som synes, og på de fleste av oss er den gjemt ganske godt bak hudfolder slik at den ikke syns før du er veldig opphisset :wink:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Burde ikke denne tråden stått under Kjæledyr, forresten ;)

Skrevet
Burde ikke denne tråden stått under Kjæledyr' date=' forresten ;)[/quote']

:hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

har jo sett med speil da.. :roll:

menmen, er vel ikke noe å bekymre seg for, siden jeg kjenner at den er der :wink:

Skrevet

:hoho:

Skrevet

Så, så jenter nå må dere jenke dere litt da. Alle kan ikke være like opplyst i alt, da hadde vi ikke hatt behov for KG.

:-?

Til deg gjest. Det kan være en ide å ta frem et speil og kikke, eller la noen sli..... :oops: , neida kødda litt. PG blir lett revet med.. Du må ikke bekymre deg for at den er vanskelig å finne, tro meg den som leter etter noe godt...... :blunke:

Skrevet

Hvorfor ikke like godt slå sammen de to foraene til Sex og kjær(l)edyr!

Gjest Anonymous
Skrevet

trodde jeg skrev istad, men det kom visst ikke med.

Jeg har jo lett som jeg sa, selvsagt brukt speil. Men har jo ikke vært opphisset da..

Er seksuelt aktiv og ikke no småbarn heller.. Men får uansett ikke øye på den! Siden ingen har det likt er den nok ekstra liten. men den gjør jobben sin uansett :D

Skrevet

Så lenge menn finner selve hudfolden, har de jo funnet klitoris. Selv mener jeg gutter som stolt skal vise at de vet akkurat hvor den er har misforstått litt. Det gjør jo vondt med direkte berøring på meg ihvertfall.

Gjest Anonymous
Skrevet

... eventuelt kan dette forumet døpes om til "Kropp, helse og tenning"

:blunke:

Skrevet
http://www.dagbladet.no/dinside/2001/01/03/235292.html

Her sies det at klitoris visstnok skal være 10 cm :o

Det er jo det jeg sier lenger opp jo!

"...den synlige delen av kvinnens klitoris bare er en svært liten del av organet.

Klitoris fortsetter ett par centimeter inn under huden, og delar seg så i to 'ben' som ligger under huden ned mot vaginaen. Klitoris avsluttes så av to utbuktinger på hver sin side av skjedens åpning." - sier artikkelen

Forøvrig ligger mesteparten av klitoris gjemt inne i kroppen - det er bare knoppen som synes' date=' og på de fleste av oss er den gjemt ganske godt bak hudfolder slik at den ikke syns før du er veldig opphisset[/quote'] - sier jeg... :roll:
Skrevet

Sorry da suzy. Håper du ikke ble fornærmet! Leste ikke hva du hadde skrevet, kun hva "gjest" spurte om.

Skrevet
Sorry da suzy. Håper du ikke ble fornærmet! Leste ikke hva du hadde skrevet, kun hva "gjest" spurte om.

Blir stort sett aldri fornærma :kul::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...