AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Eh ja... jeg og kjæresten har vært sammen i 3 mnd. Og det er nærmere et halvt år siden vi begynte å styre med sex og roting og sånn Men jeg har ikke sugd han. Ikke før NÅ! Jeg turte ikke.. hadde liksom null erfaring. Eller, jeg har gjort det en gang før; Med en random i utlandet da jeg var så sørpe full som jeg aldri har vært før.. .så det teller ikke Men joda.. i går lå vi i 69. Han slikket meg da.. vi pleier å ligge sånn, men jeg har alltid holdt meg til å bare runke han da. Men i går tok jeg det plutselig litt lenger =P Vet ikke hva som gjorde at jeg plutselig fant ut at det var på tide. Hvorfor jeg plutselig turte osv... men jeg gjorde det. OG det var da slettes ikke ille! HVA er det jeg har ventet sånn med? Det lurte han og på.. for han syntes det var veldig godt. Og jeg hadde en fornøyd kar etterpå =P Så nå skal jeg bare øve, masse! Og det tror jeg er helt greit for han Når sugde du første gangen? Random? Kjæreste?. .. Og, synes du det er "skummelt" å suge en ny en første gangen?
Gjest Kathpus Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 Jeg og typen gikk rolig fram. Vi datet i rundt èn måned før vi ble sammen. Dermed var det kun kos med hendene, så etter en stund gikk vi videre til oral, så ble det samleie. Jeg var jo bekymre over om han ville like det eller ei, men det gikk overraskende bra. Det er ofte slik at man tror ting er verre enn det det egentlig er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå