Gjest care Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Leser denne boken, og er kommet til side 60 :o Når skal det skje noen spennende? Har noen lest denne boken av Tove Nilsen. Skal jeg bare pakke sammen, eller er det verdt at jeg strekker tolmodigheten litt lenger
Gjest lekebøll Skrevet 20. november 2003 #2 Skrevet 20. november 2003 Pakk sammen. Hvis du ikke liker den enda, kommer du heller ikke til å like den lengre ut i boka.
Gjest care Skrevet 20. november 2003 #3 Skrevet 20. november 2003 Pakk sammen. Hvis du ikke liker den enda, kommer du heller ikke til å like den lengre ut i boka. Har du lest den?
Gjest lekebøll Skrevet 20. november 2003 #4 Skrevet 20. november 2003 Ja. Det skjer ikke noe "action" som at hun blir drept eller noe annet "moro".
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2003 #5 Skrevet 20. november 2003 :-? Og jeg som har den boken liggende som "neste bok til lesing" .
Gjest lekebøll Skrevet 20. november 2003 #6 Skrevet 20. november 2003 :-? Og jeg som har den boken liggende som "neste bok til lesing" . Jeg synes den var ganske bra jeg, men dersom du ikke har begynt å like den på side 60, så kommer den heller ikke til å ta noen vending, og bli annerledes. Det kan jo hende du liker den selv om care ikke gjør det.
Gjest care Skrevet 20. november 2003 #7 Skrevet 20. november 2003 Ja. Det skjer ikke noe "action" som at hun blir drept eller noe annet "moro". Hva skjer videre på hytta da? Mie: hold deg borte fra denne tråden
Gjest lekebøll Skrevet 20. november 2003 #8 Skrevet 20. november 2003 Ok Mie, og alle andre som har tenkt å lese "Kvinner om natten" - i neste innlegg kommer handlingen, assa. :hotel-cæsar-trudelutt:
Gjest lekebøll Skrevet 20. november 2003 #9 Skrevet 20. november 2003 care, jeg husker ikke hva som har skjedd på side 60, da. Men han får i alle fall etterhvert besøk av en kamerat på hytta... Har han kommet enda? Vel, så er jo poenget her hennes tanker og reflekser på det som skjer - eller mest: hva som kan skje. Hun får til slutt kommet seg vekk fra hytta, og i trygghet, uten å bli hverken voldtatt eller drept, altså. Så ufølsom du er.
Gjest care Skrevet 20. november 2003 #10 Skrevet 20. november 2003 care, jeg husker ikke hva som har skjedd på side 60, da. Men han får i alle fall etterhvert besøk av en kamerat på hytta... Har han kommet enda? Vel, så er jo poenget her hennes tanker og reflekser på det som skjer - eller mest: hva som kan skje. Hun får til slutt kommet seg vekk fra hytta, og i trygghet, uten å bli hverken voldtatt eller drept, altså. Så ufølsom du er. ufølsom, høøø Du jeg synes hun pjadder for mye om hva som kan evt. skje...bla bla bla bla bla Ok, tror jeg pakker boken sammen. Takk for referat Og om du Mie (nysgjerrigkråka skulle ha tittet inn), dropp boka...
Gjest gjesta Skrevet 20. november 2003 #11 Skrevet 20. november 2003 *stolt* Jeg har ikke lest innlegg etter Lekeball og Cares advarsler! Mie - fins ikke nysgjerrig....
Gjest care Skrevet 21. november 2003 #12 Skrevet 21. november 2003 Hmm :o måtte fortsette, er så nysgjerrig
Gjest lekebøll Skrevet 21. november 2003 #13 Skrevet 21. november 2003 Jepp, og det er det som er poenget, care! Derfor kommer du sannsynligvis ikke til å like den bedre etter siste side... Det er ikke en action-roman. Men, du får rapportere når du er ferdig, da!
Gjest care Skrevet 28. november 2003 #14 Skrevet 28. november 2003 OK, har vært såååååå forbanna på den teite boka. Tove Nilsen er ingen god forfatter, hun klarer ikke å engasjere meg... :evil: vel, briljerer hun med mange fine fremmedord, men hva hjelper det når det mangler en "drive" i boken. Så etter flere irritable kvelder (leser på sengen før jeg legger meg) gav jeg opp boken 20 sider fra slutt.... gud hvor lettet jeg er ..........gikk rett over på MANKELL
Rapitap Skrevet 28. november 2003 #15 Skrevet 28. november 2003 Ja, enig. Den boken er som å vente på en buss som aldri kommer... :-?
Gjest care Skrevet 28. november 2003 #16 Skrevet 28. november 2003 Ja, enig. Den boken er som å vente på en buss som aldri kommer... :-? BINGO; der sa du det,......akkurat slik ja, der er følelsen.....så flink du er med ord anafugia...ordgudinnen Anafugia. :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå