AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #1 Skrevet 19. juli 2011 Fant denne toppen på Ellos, og synes egentlig at den var litt fin. men jeg er litt i tvil på om den passer på min fasong, har ikke hatt noen sånne topper før. Jeg har store pupper, de er det greit at synes (noe som fort skjer med draperinger, gjetter jeg). Og litt mage jeg gjerne vil skjule. Og forsåvidt en definert midje, selv om den ikke er supersmal - men midja mi er ganske høy og "forsvinner" fort bak puppene. Bruker som regel str 44, hadde puppene vært mindre ville vel 42 vært mer passende tror jeg. Mistenker at jeg blir seende ut som en sekk i denne. Eller tar jeg feil?
lille-lure Skrevet 19. juli 2011 #2 Skrevet 19. juli 2011 jeg er litt usikker. jeg liker ikke sånne topper fordi ejg føler emg som en sekk, men får du prøvd den og eventuelt sendt den tilbake om den skulle se ut som en potetsekk
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #3 Skrevet 19. juli 2011 Kan se ut som den henger rett ned fra puppene, og jeg synes iallefall ikke det er flatterende på folk som har store pupper. Da kan man ha så liten mage man vil, den ser kjempediger ut uansett... 1
Gjest Tirkes Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 Litt enig med poster over. Jeg synes vannrette draperinger er finere og mykere rundt utringing og i en topp som dette ville jeg fort sett gravid ut, og jeg har ikke spesielt stor mage, men litt størrelse på brystene. Samme med skjørt. Jeg har brede hofter, men er slank. Når jeg har skjørt som ikke er stretch i eller formsydde, så henger skjørtet rett ned fra det bredeste på hoftene og da blir jeg så bred. Snor det seg litt inntil lårene før det henges rett ned, så blir jeg smalere. En sånn topp, kan bli bra, men det ser ut som om den vil henge ned fra puppene dine og gjøre deg litt figurløs, og gjør deg "like bred" som du er over puppene hele veien ned. Jeg ville heller valgt topper med empirieliv, liss løsere over magen eller noe sånt for mageproblemer. 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #5 Skrevet 19. juli 2011 mageproblemer. Off, det gav feil assosiasjoner Nei, men da har dere bekrefta mine mistanker. Toppkjøp avlyst! Takker og bukker for hjelp! :happy:
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2011 #6 Skrevet 19. juli 2011 Jeg ville i så tilfelle tatt et belte eller liknende for å markere midjen. Veldig vanskelig å si med sånne topper, jeg personlig får veldig "utstående" pupper og ser gravid ut, selv om jeg bare er str 36/38. Det har noe med min kroppsform å gjøre, blir sånn uansett størrelse. Og for min del hjelper det ikke å markere midjen. Andre igjen ser kjempefine ut.......du må nok bare teste det;)
Gjest *smak* Skrevet 19. juli 2011 #8 Skrevet 19. juli 2011 Hva med en bolero over.. den vil markere midjen og dermed gi deg former...
Xtra_lilje Skrevet 20. juli 2011 #9 Skrevet 20. juli 2011 Jeg kjøpte denne toppen, men den gikk i retur. jeg har ikke særlig store pupper, og heller ikke mye mage, men i denne toppen så jeg ut som en dundre. Tror den er peneste på lange, slanke mennesker. Mulig belte/bolero kan funke for deg, men personlig er jeg ikke særlig fan av å kjøpe klær som krever mye dill for å funke - når jeg kjøper klær, skal plagget i utgangpunktet fungere fint alene Deilig stoff i den da.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #10 Skrevet 20. juli 2011 Bolero vil ikke gjøre så mye for fasongen, men et belte (helst litt bredt) i livet vil gjøre underverker Da kommer den til å bli pen på deg.
frøken_tralala Skrevet 20. juli 2011 #11 Skrevet 20. juli 2011 jeg tror også den kan være fin til deg med et belte i livet
Gjest Linda sofie Skrevet 20. juli 2011 #12 Skrevet 20. juli 2011 Huff slike topper kan ikke jeg gå med. Ser mye større ut enn det jeg egentlig er. Spesielt rundt magen. Ser jo nesten gravid ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå