Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker en treningsdvd som oppfyller disse kriteriene:

- Fokus på styrke

- Ikke hopp og sprett (har ikke plass)

- Som ikke krever ekstrautstyr utover matte evt halvlitersflasker med vann til manualer

- Som kan brukes 15-30 min nesten hver dag uten å bli drittlei med en gang

På forhånd tusen takk for tips :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Høne Pøne
Skrevet

Ønsker en treningsdvd som oppfyller disse kriteriene:

- Fokus på styrke

- Ikke hopp og sprett (har ikke plass)

- Som ikke krever ekstrautstyr utover matte evt halvlitersflasker med vann til manualer

- Som kan brukes 15-30 min nesten hver dag uten å bli drittlei med en gang

På forhånd tusen takk for tips :)

se tråden over :)

har skrevet litt om jillian michaels, kan være det er noe for deg.

Skrevet

Ja jeg så den, men såvidt jeg har forstått så er det mye hopp og sprett med den dama der :)

Gjest Høne Pøne
Skrevet

ja litt er det jo. men trenger ikke store plassen for å få til de øvelsene der hvis det er det du tenker på.

har du plass til en treningsmatte på gulvet så er det nok :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler også Jillian. Eneste problemet er at du blir drittlei av stemmen hennes etter noen uker:P haha Det er i hvert fall sinnsykt god trening og mye(mest) fokus på å styrke kroppen. Det er litt cardio (i form av jumping jacks, osv) men det er jo for å få av fettet. Hun forklarer det veldig fint og det er veldig tungt!

Skrevet

Jeg vil helt klart anbefale Superfit på 40 minutter! Det er 40 minutter ganske intens styrketrening (i hvert fall for oss normale ;) ) for hele kroppen der du kun bruker matte og egen kroppsvekt. Ikke noe hopp og sprett, men man blir skikkelig andpusten og sliten. Det eneste er at det er ca. 42 minutter, men det går an å bruke denne 3-4 ganger i uka og trene noe annet de andre dagene.

Han som snakker er veldig rolig og behagelig, med fokus på øvelsene og antall repetisjoner og ikke noe unødvendig snakk. Det følger også med en MP3-fil så man kan følge programmet uten DVD-spiller, det synes jeg er veldig praktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...