AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 I helga var jeg på fest, og jeg hadde mensen. Det endte med at jeg ble med en gutt på nach, og vi gikk tydeligvis og la oss, uten å gjøre noe da. Denne gutten er en gutt jeg kjenner fra før, og som jeg virkelig liker. Men da vi våknet merket jeg at han ville ha sex, noe jeg også ville ha. Men problemet er at jeg hadde mensen. åååh, hva ville dere gjort i en slik situasjon? Jeg er redd han følte at jeg ikke ville ha sex med han. For vi hadde ikke sex, for jeg gidde han små hint om at jeg ikke ville... Og det er bare kleint, ekkelt og usexy og si at jeg har mensen da?
NovaFlare Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Drit i å pul rundt så slipper du det voldsomt, forferdelige flaue scenarioet der. Herregud... Endret 18. juli 2011 av NovaFlare 2
Gjest Kim Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Kan du ikke bare si at du har mensen, hva er så vanskelig med det?
Gjest Koseklumpen Skrevet 18. juli 2011 #4 Skrevet 18. juli 2011 Jeg hadde sagt at jeg hadde mensen, så hadde han fått velge om han fortsette eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #5 Skrevet 18. juli 2011 siterer personen over.. noen tenner på å kjøre brannbil, andre ikke :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #6 Skrevet 18. juli 2011 Drit i å pul rundt så slipper du det voldsomt, forferdelige flaue scenarioet der. Herregud... herregud, jeg puler ikke rundt da. Vi hadde ikke sex, og det er en gutt jeg virkelig liker.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #7 Skrevet 18. juli 2011 Jeg hadde sagt at jeg hadde mensen, så hadde han fått velge om han fortsette eller ikke. Ja, kanskje du har rett. Men jeg følte meg jævlig ufresh da, så fristet liksom ikke. Hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #8 Skrevet 18. juli 2011 Ja, kanskje du har rett. Men jeg følte meg jævlig ufresh da, så fristet liksom ikke. Hilsen TS da hadde jeg vært ærlig og sagt; jeg har mensen så føler desverre ikke for det, men det kommer fler helger
Gjest Koseklumpen Skrevet 18. juli 2011 #9 Skrevet 18. juli 2011 Ja, kanskje du har rett. Men jeg følte meg jævlig ufresh da, så fristet liksom ikke. Hilsen TS Det er jo ikke verre en å ta seg en tur på bade å vaske seg litt der nede før sexen. Noen menn synes det er veldig ekkelt, mens andre bryr seg ikke i det hele tatt. Er vel bedre at du forteller sannheten om det er en fyr du liker, en at han skal tro at du ikke vil slikt med han?
Gjest mann Skrevet 18. juli 2011 #10 Skrevet 18. juli 2011 Kan du ikke bare si at du har mensen, hva er så vanskelig med det? Signerer. Og forresten: Hvorfor er det så innmari viktig for deg om han skulle tro du ikke ville ha sex akkurat da? Er det viktig for deg å være åpent tilgjengelig for sex med gutter, så er det noe feil med prioriteringene dine. Ta vare på deg selv og si nei når du ikke vil ha sex. Det er noe av det beste du noen sinne kan finne på å gjøre mot deg selv. Du er ikke gratis til benyttelse og må ikke stille opp på sex hver gang andre vil.Og jeg håper du vet dette selv. Hvis ikke så ville jeg bare si det til deg nå i dette innlegget: Du er ikke født for å være leketøy for kåte gutter, som må ligge med dem for å bli likt. Gutter slutter ikke å like deg om du tar vare på degselv og sier nei når du ikke har lyst til å ha sex. Du er mer verdt enn å være gratis til bruk for kåte gutter. (Og for all del, ikke legg deg i senga med gutter når du ikke har ønske om sex, uten å si dette på forhånd.Greier du ikke å si fra om hva du vil og ikke vil på en voksen måte, så er du muligens for ung til å ha sex til å begynne med.) Det handler om å sette grenser for seg selv, og det er som sagt det beste du noen gang kommer til å gjøre for deg selv-. Noen syns sex mens dama har mens er uproblematisk, mens andre vil ikke ha noe med sånt å gjøre. Da må du nesten være ærlig om at du har mens men kunne hatt sex hvis du ønsker det. Syns han det er kvalmt å ha sex når noen har mens, så var han feil partner for deg uansett. Du bør uansett alltid være voksen nok til å si fra og kunne kommunisere om ting før dere er kommet i senga, for ellers er du ikke klar for å ha et sexliv med den personen, og da burde du bremse.Av hensyn til deg selv. Hilsen en mann. 4
NovaFlare Skrevet 18. juli 2011 #11 Skrevet 18. juli 2011 herregud, jeg puler ikke rundt da. Vi hadde ikke sex, og det er en gutt jeg virkelig liker. Greit, men hvorfor i alle dager gikk du til sengs da? Hørt om luremus? Det kom vel ikke som en overraskelse på DEG SELV at du hadde mensen? Ja, rett og slett dårlig gjort å ikke si at du hadde mensen synes jeg, tenk hvor dum han føler seg nå?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #12 Skrevet 18. juli 2011 Greit, men hvorfor i alle dager gikk du til sengs da? Hørt om luremus? Det kom vel ikke som en overraskelse på DEG SELV at du hadde mensen? Ja, rett og slett dårlig gjort å ikke si at du hadde mensen synes jeg, tenk hvor dum han føler seg nå? Jeg var ALT for full, og trøtt. derfor. TS
NovaFlare Skrevet 18. juli 2011 #13 Skrevet 18. juli 2011 Jeg var ALT for full, og trøtt. derfor. TS Så da kunne egentlig hvem som helst bare tatt for seg? Ærlig talt, hvis du blir sånn i fylla så la være å drikke til du blir eldre. Sånne som deg blir dessverre voldtatt en dag. 1
Meadow Skrevet 19. juli 2011 #14 Skrevet 19. juli 2011 Det beste hadde nok vært om du hadde sagt det som det var, at du har mensen. For det andre var det kanskje greit å ikke ha fyllesex med en du er interessert i, det er jo aldri spesielt sjarmerende.
Gjest Heloise Skrevet 19. juli 2011 #15 Skrevet 19. juli 2011 Man sier det rett og slett. Noen gutter bryr seg ikke, noen synes det er ekkelt. Jeg er vant med at de ikke bryr seg men kjæresten min vil absolutt ikke når det er "den tiden av måneden". Så det eneste du må gjøre er å si det
Rocky Skrevet 19. juli 2011 #16 Skrevet 19. juli 2011 Hehe.. Jeg må le litt av alle belærende ord og pekefingrene som har en tendens til å dukke opp her på KG Det er vel ikke noe problematisk å si at man har mensen, for gutta er jo godt kjent med at jenter har det Men synes ikke du trenger å føle på at du ikke hadde sex med han... Hvis du faktisk liker fyren, så er mitt inntrykk at det ikke er negativt for gutta at jenta ikke hopper på første mulighet til å ha sex med en fyr.. Heller tvert i mot..
Gjest nuffe Skrevet 20. juli 2011 #17 Skrevet 20. juli 2011 Det heter FYLLESEX! Lær dere elementær orddeling da, for svingende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå