Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huden rundt øynene mine er så tørr at den slår sprekker, innimellom flasser den til og med. Jeg har prøvd massevis av forskjellige øyenkremer og i begynnelsen ser det ut som om de virker, men etter et par uker er det tilbake til til uttørket hud som ser rett og slett fæl ut.

Tror jeg trenger en med ekstreme mengder fuktighet, men hittil har jeg ikke funnet noen.

Jeg er rett under 30 og når huden min har nok fuktighet ser den linjefri ut, men tørrheten får meg jo til å se 20 år eldre ut rundt øya. :tristbla:

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dermalogica Intensive Moisture Balance er veldig bra. Den er mild mot huden, gir masse fuktighet, og inneholder ingen veldig aktive og/eller irriterende ingredienser. Den kan gjerne brukes med fuktserum under for ekstra fuktighet.

En annen veldig bra øyenkrem, er Trilogy Eye Contour Cream, som du får hos feelunique.com. Den har nydelig konsistens, og føles som den roer ned irritert hud. Prisen er heller ikke så veldig ille, og den inneholder kun naturlige, milde ingredienser.

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen. Kanskje du er alergisk mot noe!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar begge to.

Trilogy Eye Contour Cream har jeg prøvd, den irriterte ikke huden, men inneholdt ikke nok fuktighet for min dehydrerte hud. Skal teste Dermalogica Intensive Moisture Balance.:)

Jeg har vært hos legen og han påsto at jeg ikke er allergisk mot noe, men har veldig "overfølsom" hud.

AnonymBruker
Skrevet

The Body Shop har en øyekrem i Aloe Vera-serien sin. Jeg vet ikke hvordan den er i forhold til de andre du har prøvd, men den er iallefall mild. Om den gir nok fukt er jeg usikker på, men de som jobber på Body Shop bruker å være greie med å gi ut prøver, så du trenger ikke kjøpe for å teste.

AnonymBruker
Skrevet

Da skal jeg ta meg en tur på Body Shop også. Takk for tips! :)

Skrevet

Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado funker veldig bra for meg ihvertfall og jeg har virkelig tørr og sensitiv hud som trenger mye fukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...