Lykkelitenen Skrevet 19. juli 2011 #21 Skrevet 19. juli 2011 Huff, jeg reiser bort i 4 dager, gruer meg allerede til å komme hjem i frykkt for hvor mange fluer jeg kommer til å møte :S
Gjest LillaGorilla Skrevet 19. juli 2011 #22 Skrevet 19. juli 2011 Jeg har satt et glass med eplecidereddik+oppvasksåpe+litt vann (alt i samme glass) i vinduskarmen. etter 2 min var alle bananfluene oppi:) lar det bare stå siden jeg ikke ser det til vanlig,men resultatet er nuuuull dumme fluer i stua:D yeeey! Dette gjorde jeg en gang da jeg bodde i studentkollektiv med en god del late gutter - funker kjemebra, følg dette rådet og sett ut eddik
Gjest Chevy Skrevet 19. juli 2011 #23 Skrevet 19. juli 2011 Huff, jeg reiser bort i 4 dager, gruer meg allerede til å komme hjem i frykkt for hvor mange fluer jeg kommer til å møte :S Hvis du setter ut et slikt glass,som jeg foreslo- kommer du hjem til døde fluer i glasset;) hiv i tillegg litt klor i vasken!
Lykkelitenen Skrevet 20. juli 2011 #24 Skrevet 20. juli 2011 glass er satt ut, ikke noe i dem enda, men jeg krysser fingrene Skal vaske søppelspann og klore vasken før jeg drar. Takk for tips!
Gjest Nanette Skrevet 21. juli 2011 #25 Skrevet 21. juli 2011 Ingen bananfluer på to dager, dette lover bra.
Susie C Skrevet 21. juli 2011 #26 Skrevet 21. juli 2011 Eplecidereddik, zalo og vann fungerer kjempebra. Det kan også være lurt å sette en fyrstikk i alle blomsterpotter. Det vil da komme litt svovel ned i jorda hver gang du vanner dem, noe som gjør at jorda blir litt for sur til at fluene vil legge egg der 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #27 Skrevet 22. juli 2011 Ingen bananfluer på to dager, dette lover bra. Jippi Fortell hvordan det går
BlackBerry Skrevet 23. juli 2011 #28 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Bananfluer klekkes i sluket på kjøkkent pga matrester. Hell på med bakepulver, salt og edikk i sluket. Når det er ferdig med å brusse, hell på masse varmt vann. Fungerer som bare det! Endret 23. juli 2011 av BlackBerry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå