Gå til innhold

Hva legger menn i flørting over tid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på flere av innleggene her at vi damer har mye ubesvarte spørsmål hva anngår menn og flørting :fnise:

Joda, vi er noen kompliserte figurer som skal spekulere oss ihjel over det minste tegn fra typen vi har et godt øye til.

Overanalyserer hvert eneste ord vi får på sms, chat ol..

Så er da menn så enkle som de selv skal ha det til egentlig?

Finnes det en enkel oppskrift på hvordan menn er og hva de mener når de over tid, gir oss kompliment, poker oss, sender "litt på kanten" sms,men som kan også prate om vanlige ting på chat..osv

Ting går over tid, begge parter kan være usikre på hva den andre egentlig mener...det er liksom ikke så enkelt som da en var barn og spurte om sjangs liksom.. :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser på flere av innleggene her at vi damer har mye ubesvarte spørsmål hva anngår menn og flørting :fnise:

Joda, vi er noen kompliserte figurer som skal spekulere oss ihjel over det minste tegn fra typen vi har et godt øye til.

Overanalyserer hvert eneste ord vi får på sms, chat ol..

Så er da menn så enkle som de selv skal ha det til egentlig?

Jeg har aldri vært enkel :smoke:

Finnes det en enkel oppskrift på hvordan menn er og hva de mener når de over tid, gir oss kompliment, poker oss, sender "litt på kanten" sms,men som kan også prate om vanlige ting på chat..osv

Menn vil ha fordeler for seg selv. Mest mulig fordeler og minst mulig ulemper. Så enkelt er det.

Ting går over tid, begge parter kan være usikre på hva den andre egentlig mener...det er liksom ikke så enkelt som da en var barn og spurte om sjangs liksom.. :klemmer:

Det stemmer bra.

Og det som da ikke er bra, er de som ikke klarer å kommunisere rundt dette på en konstruktiv måte.

Endret av Steinar40
Gjest KateW
Skrevet

Menn er ikke enkle, nei.

Dog kan man i hovedtrekk si at menn sier det de mener.

• Liker 1
Skrevet

Menn er ikke enkle, nei.

Dog kan man i hovedtrekk si at menn sier det de mener.

Det kan muligens være sånn at menn ofte sier det de mener i en større grad enn kvinner, generelt sett.

Men ikke på akkurat dette området.

Av den enkle grunn at det ikke nødvendigvis lønner seg for en selv å si det man mener.

Gjest KateW
Skrevet

Det kan muligens være sånn at menn ofte sier det de mener i en større grad enn kvinner, generelt sett.

Men ikke på akkurat dette området.

Av den enkle grunn at det ikke nødvendigvis lønner seg for en selv å si det man mener.

Stemmer ikke....

Dersom en mann sier til meg at: Jeg vil pule, men er ikke interessert i et forhold, så har han mye større sjans for å få sex enn om han juger på seg sex.

Dersom han juger på seg sex, så lever han svært farlig etterpå, også.

Dersom det var det du mente, Steinar.

Skrevet

Stemmer ikke....

Dersom en mann sier til meg at: Jeg vil pule, men er ikke interessert i et forhold, så har han mye større sjans for å få sex enn om han juger på seg sex.

Dersom han juger på seg sex, så lever han svært farlig etterpå, også.

Dersom det var det du mente, Steinar.

Dette er sikkert ett vanlig scenario utenfor et parforhold, ja.

Men det finnes sikkert masse eksempler på unngåelse av sannheten i et parforhold også. Fordi det er mest praktisk og minst styr for en selv.

Men tilbake til ditt eksempel her; så vet/skjønner de fleste mannfolk at det kortsiktig ofte vil lønne seg å overdrive og/eller juge for å komme i buksa på ei kvinne.

Og akkurat av denne grunnen skjer det.

Skrevet

Men tilbake til ditt eksempel her; så vet/skjønner de fleste mannfolk at det kortsiktig ofte vil lønne seg å overdrive og/eller juge for å komme i buksa på ei kvinne.

Dette er da helt avhengig av hvilken situasjon man er i. Det er faktisk ikke alle kvinner som vil ha noe mer enn sex og nærhet, og jeg tror også de avslører deg rimelig kjapt om du seiler under falskt flagg. Jeg pleier ikke lyve til damene for å kunne få de til sengs, og om jeg på et tidspunkt ikke er interessert i noe forhold så sier jeg det til dem og de er like fornøyde uansett.

Du baserer veldig mye av "kunnskapen" din på inntrykk og ting du har lest eller hørt, virker det som, så jeg foreslår at du heller prøver deg på litt kontakt med kvinner ute i verden for å finne ut hvordan de fungerer.

Dette ble veldig politisk korrekt og kjedelig, og det beklager jeg, for jeg hater å lese slike moralistiske innlegg.

Skrevet (endret)

Dette er da helt avhengig av hvilken situasjon man er i. Det er faktisk ikke alle kvinner som vil ha noe mer enn sex og nærhet, og jeg tror også de avslører deg rimelig kjapt om du seiler under falskt flagg. Jeg pleier ikke lyve til damene for å kunne få de til sengs, og om jeg på et tidspunkt ikke er interessert i noe forhold så sier jeg det til dem og de er like fornøyde uansett.

Du baserer veldig mye av "kunnskapen" din på inntrykk og ting du har lest eller hørt, virker det som, så jeg foreslår at du heller prøver deg på litt kontakt med kvinner ute i verden for å finne ut hvordan de fungerer.

Dette ble veldig politisk korrekt og kjedelig, og det beklager jeg, for jeg hater å lese slike moralistiske innlegg.

Kan det ha noe med din egen manglende moral å gjøre kanskje?

Det sier seg forøvrig selv at man ikke overdriver eller juger hvis det ikke er "nødvendig".

Endret av Steinar40
Skrevet

Kan det ha noe med din egen manglende moral å gjøre kanskje?

Jeg orker ikke bruke tid på folk med høy moral, dersom hvor mange man har sex med er det som avgjør hvor høy moralen er. Da foretrekker jeg bunnslammet, som har sex når de har lyst.

Du har ikke vurdert å finne et forum som er dedikert brukere med steintavler?

Gjest KateW
Skrevet

FacePaint, just det jeg mener. Seiler du under "True Colors" så er du BÅDE enklere å forholde deg til, og kan oppnå det di ønsker på en langt bedre måte enn om du juger.

Det har ikke noe med manglende moral å gjøre.

Skrevet

Jeg orker ikke bruke tid på folk med høy moral, dersom hvor mange man har sex med er det som avgjør hvor høy moralen er. Da foretrekker jeg bunnslammet, som har sex når de har lyst.

Du har ikke vurdert å finne et forum som er dedikert brukere med steintavler?

Nei.

Skrevet

FacePaint, just det jeg mener. Seiler du under "True Colors" så er du BÅDE enklere å forholde deg til, og kan oppnå det di ønsker på en langt bedre måte enn om du juger.

Det har ikke noe med manglende moral å gjøre.

Det du åpenbart ikke skjønner, det er at ingen seiler under "True Colors" som du kaller det.

Alle har sin egen (skjulte) agenda.

Dermed fungerer bare folk i sammen så lenge man har en overlappende agenda.

Gjest KateW
Skrevet

Ikke alle. Jeg har ikke det, for eksempel.

Hvorfor i alle dager skal man skjule noe for å oppnå noe man ønsker? Da juger man seg jo til ting, og hva skjer når det blir oppdaget?

Skrevet

Ikke alle. Jeg har ikke det, for eksempel.

Vel, jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at absolutt alle har sin egen agenda. Om du innser det er en annen sak.

Hvorfor i alle dager skal man skjule noe for å oppnå noe man ønsker? Da juger man seg jo til ting, og hva skjer når det blir oppdaget?

Når man er kortsiktig så bryr man seg lite eller ingenting om hva som eventuelt skjer etter at det blir oppdaget.

Gjest KateW
Skrevet

Du snakket om SKJULT agenda, Steinar. Det er noe helt annet enn å ha en agenda. To forskjellige ting.

Skrevet

Du snakket om SKJULT agenda, Steinar. Det er noe helt annet enn å ha en agenda. To forskjellige ting.

Det er dette med agenda (ønsker, behov og mål) som i en stor grad gjør nære mellommenneskelige relasjoner så vanskelige, tenker jeg.

For det første er det mange som ikke vet hva de vil i livet. Og da blir det rimelig forvirrende.

For det andre er mange folk veldig kortsiktige. Dvs. at de handler mye på impuls og tenker ikke igjennom følgene av egne handlinger. Dette går sjelden bra i lengden.

For det tredje kan en tidligere krystallklar agenda endre seg over tid. Altså at det man ville før, det vil man ikke nå.

For det fjerde vil alltid en persons agenda være mer eller mindre skjult for andre.

Og til sist, men ikke minst, har vi altså disse individene som har en virkelig falsk/skjult agenda, for å oppnå (kortsiktige) fordeler selv. Disse individene kan forøvrig være vanskelige å avsløre.

Summa summarum; det er faktisk ikke helt lett dette. Det enkleste er helt åpenbart å være alene. Så lenge man klarer seg selv.

Gjest KateW
Skrevet

En skjult agenda er noe man IKKE sier, og bruker løgn og fanteri for å oppnå det man vil.

En agenda er at man sier hva man ønsker og vil, det ligger oppe i dagen, og man lurer ingen.

DU bør jobbe litt med hva ord og begreper faktisk betyr, igjen, Steinar. Ok?

Ikke vits å krangle med meg når jeg svarer på noe og du forandrer på forutsetningene for det jeg svarte på i neste innlegg.

• Liker 1
Skrevet

En skjult agenda er noe man IKKE sier, og bruker løgn og fanteri for å oppnå det man vil.

Det kan vi være enige om når det gjelder en skjult eller falsk agenda.

En agenda er at man sier hva man ønsker og vil, det ligger oppe i dagen, og man lurer ingen.

Man lurer ingen FØR det viser seg at agendaen har endret seg (over tid), og/eller at man ikke klarte å kommunisere hele agendaen klart og tydelig nok (f.eks fordi man ikke egentlig vet hva man vil).

DU bør jobbe litt med hva ord og begreper faktisk betyr, igjen, Steinar. Ok?

Jeg skrev mitt forrige og dette innlegget for å tydeliggjøre hvordan jeg tenker her.

Ikke vits å krangle med meg når jeg svarer på noe og du forandrer på forutsetningene for det jeg svarte på i neste innlegg.

Altså krangler jeg ikke :smoke:

Gjest KateW
Skrevet

Jeg bruker ikke en skjult agenda for å skaffe meg en partner.

Jeg har truffet noen menn som gjør det for å skaffe seg sex.

Men generelt sett så er flørting IKKE en skjult agenda, men oppe i dagen for å bli kjent, for å ha sex, for å få kjæreste eller lignende, og dette finner man egentlig bare ut ved å bli kjent med flørteren og se hva han vil.

Skrevet

De aller fleste menn kunne sikkert ha tenkt seg at steinar40 befant seg i Oslo sentrum i dag og helst i området rundt regjeringsbygget. For jeg må bare si det, men en mann som bruker 23 av døgnets 24 timer på å være idiot på kvinneguiden er ikke mye til mann. Og bør ikke utgi seg for å være det.

Åja, føler du altså at jeg avslører litt for mye av hvordan mannfolk oppfører seg? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...