Gjest lmari Skrevet 19. november 2003 #1 Skrevet 19. november 2003 Da var det slutt - og det er bare å si farvel til Nils Johan.... Må innrømme at jeg har litt sansen for fyren, jeg. Han virker veldig sympatisk... Men fotballfaglig blir det ok med et bytte - smart med litt friskt blod, tror jeg. Adios, Nils Johan!!
Gjest care Skrevet 19. november 2003 #2 Skrevet 19. november 2003 Ja for når de taper så er det de som er dårlig og når vi vinner, så er vi god
Gjest lmari Skrevet 19. november 2003 #3 Skrevet 19. november 2003 Ja for når de taper så er det de som er dårlig og når vi vinner, så er vi god Korrekt observert!!
Pip Skrevet 19. november 2003 #4 Skrevet 19. november 2003 Har òg alltid hatt sansen for Semb. Roleg, balansert, sakleg og sympatisk type. (Kan ikkje seie det same om Å. Hareide, til dømes, som har vore aktuell som arvtakar...) Synst han har fått ufortent mykje kritikk - det er faktisk eit under når Noreg kjem til eit sluttspel, anten det er Drillo, Semb eller nokon annan som leiar laget. Me er rett og slett ein liten outsider i fotballverda - og det må me greie å innsjå! Når me såg vårt lag samanlikna med det spanske i dag - me hadde ikkje hatt ein sjanse uansett, trur eg. Vil mykje heller kjefte på dei norske toppspelarane som takkar nei til landslagsspel - fordi dei ikkje får spele akkurat der dei vil og slik dei vil - enn å kjefte på Semb.
MarianneE Skrevet 20. november 2003 #5 Skrevet 20. november 2003 Har òg alltid hatt sansen for Semb. Roleg, balansert, sakleg og sympatisk type. (Kan ikkje seie det same om Å. Hareide, til dømes, som har vore aktuell som arvtakar...) Synst han har fått ufortent mykje kritikk - det er faktisk eit under når Noreg kjem til eit sluttspel, anten det er Drillo, Semb eller nokon annan som leiar laget. Me er rett og slett ein liten outsider i fotballverda - og det må me greie å innsjå! Når me såg vårt lag samanlikna med det spanske i dag - me hadde ikkje hatt ein sjanse uansett, trur eg. Er så enig så enig!! Lurer på hvem som tar over etter Semb.......
Gjest gjest1 Skrevet 20. november 2003 #6 Skrevet 20. november 2003 Kven bryr seg? Fotball er fotball - med andre ord; totalt uinteressant.... (dette var berre mi vesle subjektive vurdering... )
LaToya Skrevet 20. november 2003 #7 Skrevet 20. november 2003 Det blir nok bra med et trener bytte - vi får håpe at vi får inn noe nytt blod som kan få norsk fotball bedre. Tragisk å se spanjolene beholde ballen, mens vi mister den etter max 3 pasninger.
Gjest lurven Skrevet 20. november 2003 #8 Skrevet 20. november 2003 hvis det norske landslaget skal klare å slå lag som spania må de ha tro på at de skal klare det ellers går det aldri.. syns norge mangler en plan for det offensive spillet jeg... dessuten har landslaget blitt dårligere i forsvar de siste årene
MarianneE Skrevet 21. november 2003 #9 Skrevet 21. november 2003 hvis det norske landslaget skal klare å slå lag som spania må de ha tro på at de skal klare det ellers går det aldri.. Enig! Synes det er litt for stor "lua-i-hånda-mens-vi-betrakter-de-flinke" mentalitet i laget. Men, nå går det mot et generasjon- og trener bytte. Kanskje hjelper det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå