Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det slutt - og det er bare å si farvel til Nils Johan....

Må innrømme at jeg har litt sansen for fyren, jeg. Han virker veldig sympatisk...

Men fotballfaglig blir det ok med et bytte - smart med litt friskt blod, tror jeg.

Adios, Nils Johan!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja for når de taper så er det de som er dårlig og når vi vinner, så er vi god :lol:

Skrevet
Ja for når de taper så er det de som er dårlig og når vi vinner, så er vi god

Korrekt observert!! :ler:

Skrevet

Har òg alltid hatt sansen for Semb. Roleg, balansert, sakleg og sympatisk type. (Kan ikkje seie det same om Å. Hareide, til dømes, som har vore aktuell som arvtakar...) Synst han har fått ufortent mykje kritikk - det er faktisk eit under når Noreg kjem til eit sluttspel, anten det er Drillo, Semb eller nokon annan som leiar laget. Me er rett og slett ein liten outsider i fotballverda - og det må me greie å innsjå! Når me såg vårt lag samanlikna med det spanske i dag - me hadde ikkje hatt ein sjanse uansett, trur eg.

Vil mykje heller kjefte på dei norske toppspelarane som takkar nei til landslagsspel - fordi dei ikkje får spele akkurat der dei vil og slik dei vil - enn å kjefte på Semb.

Skrevet
Har òg alltid hatt sansen for Semb. Roleg, balansert, sakleg og sympatisk type. (Kan ikkje seie det same om Å. Hareide, til dømes, som har vore aktuell som arvtakar...) Synst han har fått ufortent mykje kritikk - det er faktisk eit under når Noreg kjem til eit sluttspel, anten det er Drillo, Semb eller nokon annan som leiar laget. Me er rett og slett ein liten outsider i fotballverda - og det må me greie å innsjå! Når me såg vårt lag samanlikna med det spanske i dag - me hadde ikkje hatt ein sjanse uansett, trur eg.

Er så enig så enig!!

Lurer på hvem som tar over etter Semb.......

Skrevet

Kven bryr seg? Fotball er fotball - med andre ord; totalt uinteressant.... (dette var berre mi vesle subjektive vurdering... ;) )

Skrevet

Det blir nok bra med et trener bytte - vi får håpe at vi får inn noe nytt blod som kan få norsk fotball bedre.

Tragisk å se spanjolene beholde ballen, mens vi mister den etter max 3 pasninger.

Skrevet

hvis det norske landslaget skal klare å slå lag som spania må de ha tro på at de skal klare det ellers går det aldri..

syns norge mangler en plan for det offensive spillet jeg...

dessuten har landslaget blitt dårligere i forsvar de siste årene

Skrevet
hvis det norske landslaget skal klare å slå lag som spania må de ha tro på at de skal klare det ellers går det aldri..

Enig!

Synes det er litt for stor "lua-i-hånda-mens-vi-betrakter-de-flinke" mentalitet i laget.

Men, nå går det mot et generasjon- og trener bytte.

Kanskje hjelper det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...