AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #1 Skrevet 18. juli 2011 Nå som mitt barn starter i 7. trinn, må jeg bli flinkere til å følge opp med leksehjelp. Hittil har det gått veldig bra, men har merket meg det siste halve året at han sliter med matte. Matte er heller ikke min sterkeste side og jeg er litt redd for å ikke klare å gi den hjelp han trenger. Jeg trenger rett og slett et lite kurs om jeg skal klare å bidra meg Leksehjelp. Er det noen som har tips til hvordan eller hvor jeg kan få hjelp?
Gjest Cecilie Skrevet 18. juli 2011 #2 Skrevet 18. juli 2011 Hei! Så flott at du er så flink til å hjelpe sønnen din med lekser! Jeg er selv lærer og skal undervise på syvende trinn til høsten. Om læreren til sønnen din følger en lærebok i undervisningen, kan du spørre han eller henne om å få kopi av deler av lærerveiledningen som hjelp. Der står det mange tips om ulike fremgangsmåter og forklaringer, det vil kanskje kunne hjelpe deg?
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Takk takk, veldig godt forslag. Jeg skal innrømme at det føles litt rart å be lærer om hjelp for trinn 7, men du har helt rett. Tenkte kanskje det kunne være en løsning å kjøpe en bok om veiledning men det er helt sikkert smartere å bare be om en kopi fra læreren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå